×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
محدودیت کرونایی در خوزستان تا شنبه هفته آینده تمدید شد

رضا نجاتی بیان کرد:بر این اساس محدودیت‌ها در شهرستان های اهواز، آبادان و بهبهان مطابق با شرایط نارنجی و سایر شهرستان‌ها مطابق با شرایط زرد اعمال می‌شود.

وی افزود: بنابراین تا روز شنبه هفته آینده ۶ دی، ساعت اداری در شهرستان اهواز از ساعت هشت تا ۱۳:۳۰ و در سایر شهرستان ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ تعیین شده است.

نجاتی ادامه داد: همچنین در شهرستان‌های نارنجی، مشاغل گروه‌های یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند اما مشاغل گروه ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند.

وی افزود: در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل گروه‌های یک و ۲ و ۳ مجاز به فعالیت و مشاغل گروه ۴ همچنان تعطیل هستند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا بیان کرد: همچنین در شهرستان‌های نارنجی ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی با یک‌ سوم کارکنان و بقیه به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد اما ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها باید با ۵۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند.

نجاتی ادامه داد: در شهرستان‌های زرد نیز دو سوم کارکنان ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در محل کار حاضر شده و بقیه به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد؛ ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها نیز با صد درصد ظرفیت کارکنان، فعال خواهند بود. در شهرستان‌های نارنجی خودروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.