×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
عملیات ساخت یک مدرسه ۳ کلاسه خیرساز در کوی مجاهد اهواز آغاز شد

با حضور مدیران کل نوسازی مدارس خوزستان و آموزش و پرورش استان ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان عملیات ساخت مدرسه سه کلاسه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در کوی مجاهد اهواز آغاز شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ضمن قدردانی از عمل خیر و خداپسندانه مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک که سهم ارث خود را برای مدرسه سازی اهداء کرد اظهار داشت : به دلیل تراکم بسیار بالای جمعیت در ناحیه یک اهواز و طبق نیاز سنجی انجام شده امروز عملیات ساخت یک مدرسه ۳ کلاسه در کوی مجاهد اهواز آغاز شد.

وی افزود : این فضای آموزشی با مساحت ۵۳۰ متر مربع و زیربنای ۱۴۵ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال که سهم خیر ۲ میلیارد ریال و سهم دولت ۸ میلیارد ریال می باشد که تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه این مراسم گفت: آرزو داشتم روزی خیر مدرسه‌ساز شوم به همین دلیل سهم خود از ارثیه خانوادگی‌ام را برای ساخت یک مدرسه در اهواز اختصاص دادم.
وی افزود : مدرسه سازی چون در راه خدمت به علم و دانش است اهمیت خاصی دارد ، همانطور که برای ساخت حسینیه و یا موارد زیادی کمک می‌شود برای ساخت مدرسه و حمایت از دانش آموزان نیز باید کمک شود.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: در بازدیدهایی که از مناطق مختلف این ناحیه داشتم دانش‌آموزانی را می دیدم که به دلیل نداشتن مدرسه در منطقه خود مسافت‌های طولانی را برای حضور بر سر کلاس درس طی می‌کنند و دیدن این کمبودها انگیزه من را برای جلب نیکوکاران جهت ساخت مدرسه در این منطقه بیشتر می‌کرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.