×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
لزوم رفع هر چه سریع‌تر موانع طرح توسعه فرودگاه اهواز

سیاوش امیرمکری در مراسم افتتاح پروژه‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح طرح‌ها و پروژه‌هایی در فرودگاه اهواز هستیم که مردم سال‌های سال منتظر اجرای آن‌ها بودند و این کارها باید زودتر از این انجام می‌شد.

وی افزود: با تاکید وزیر راه و شهرسازی، پیگیری پروژه‌های فرودگاه‌های خوزستان آغاز شد و با حمایت‎هایی که صورت گرفت، اکنون تلاش‌ها در این زمینه به بار نشسته است. امروز ترمینال جدید فرودگاه اهواز، فاز اول محوطه‌سازی و سیستم روشنایی باند فرودگاه و نصب سیستم پیشرفته فرود هواپیما افتتاح شدند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به مشکلات فرودگاه اهواز در مدت یک سال و نیم گذشته تصریح کرد: مشکلاتی از جمله مشکل سیستم‌های برودتی در ترمینال داخلی بر طرف و سیستم برق اضطراری فرودگاه به‌روزرسانی شد و مجموعا بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

امیرمکری افزود: در اجرای طرح جامع توسعه فرودگاه اهواز، موانعی وجود دارد که امیدواریم هر چه سریع‌تر برطرف شوند. این موانع از سوی استاندار خوزستان در حال پیگیری هستند.

وی بیان کرد: در قالب طرح جامع توسعه فرودگاه اهواز، پروژه‌هایی مد نظر است تا ظرفیت پذیرش پروازها در فرودگاه اهواز تا ۱۴ فروند هواپیما افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با همراهی شرکت نفت نیز به زودی یکی از موانع اجرای طرح توسعه فرودگاه اهواز برطرف خواهد شد تا شاهد توسعه این فرودگاه باشیم.

وی افزود: امیدواریم در روزهای آینده در فرودگاه آبادان نیز پروژه‌های بسیار مهمی را افتتاح کنیم تا بتوانیم بخشی از دین خود به مردم خوزستان را ادا کنیم.

 

منبع: ایسنا

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.