×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محدودیت‌های کرونایی شب یلدا در خوزستان اعلام شد

رضا نجاتی، سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلیه محدودیت‌های اعلام شده در حوزه‌های چگونگی فعالیت ادارات، بانک‌ها و تردد بین شهری برای هفته پایانی آذرماه تا روز شنبه ۲۹ آذرماه برقرار خواهد بود.

وی افزود: در خصوص تداوم یا اصلاح دستورالعمل‌های مربوط به این محدودیت‌ها روز شنبه پس از برگزاری نشست‌های ستاد ملی و همچنین ستاد استانی مدیریت کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد: همچنین در روزهای شنبه و یکشنبه (۲۹ و ۳۰ آذرماه) فعالیت اصناف تا ساعت ۱۸ و تردد خودروها تا ساعت ۲۰ امکانپذیر خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر در استان خوزستان شهرستان‌های اهواز، آبادان و بهبهان در شرایط نارنجی و مابقی شهرها در وضعیت زرد قرار دارند.

نجاتی گفت: بنا بر مصوبه قبلی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان، در شهرستان‌های نارنجی، مشاغل گروه‌های یک و ۲ مجاز به فعالیت هستند اما مشاغل گروه ۳ و ۴  اجازه فعالیت ندارند.

وی افزود: در شهرستان‌های زرد نیز مشاغل گروه‌های یک و ۲ و ۳ مجاز به فعالیت و مشاغل گروه ۴ همچنان تعطیل هستند.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: همچنین در شهرستان‌های نارنجی ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی با یک‌سوم کارکنان و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد اما ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها باید با ۵۰ درصد کارکنان در محل کار حاضر باشند.

وی افزود: در شهرستان‌های زرد نیز دو سوم کارکنان ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در محل کار حاضر می‌شوند و مابقی به صورت نوبت‌کاری فعالیت خواهند کرد و ادارات خدمات‌دهنده ضروری مانند بانک‌ها نیز با صد درصد ظرفیت کارکنان، فعال خواهند بود.

نجاتی گفت: در شهرهای نارنجی خودروهای با پلاک بومی اجازه خروج و خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود ندارند.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.