×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ردپای اصفهانی‌ها برای چنبره بر صنایع خوزستان /سومین عضو هیئت مدیره غیربومی فولاد اکسین در مسیر انتصاب/ مجمع نمایندگان به کاهدون زدید/ آقای شریعتمداری معنای عدالت تان این است؟

یک اصفهانی قرار است عضو هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان شود. از میان پنج عضو هیئت مدیره‌ی این شرکت که دو عضو را گروه ملی، دو عضو شستا و یکی را صندوق بازنشستگی کشوری انتخاب می‌کنند تا کنون دو عضوشان غیربومی است.

لیستِ دو نفره‌ی غیربومیانِ هیئت مدیره‌ی فولاد اکسین قرار است سه نفره شود. این یعنی مصادره‌ی صنایع از خوزستان به اصفهان.

مجمع نمایندگان خوزستان مطلع هستید که اصفهانی‌ها گویا بعد از آب، سودای تسلط بر صنایع خوزستان را در سر می‌پرورانند.

اکنون اعضای هیئت مدیره شرکت‌های صنعتی خوزستان کاملا رو به سوی غیربومی شدن هستند.

اینکه چرا “شستا” درحال فشار برای افزایشِ غیربومیان در هیئت مدیره شرکت‌های صنعتی است، مشخص نیست اما قطعا با ذینفعانِ خود در خوزستان همراه هستند و باید ریشه‌ی افرادی که جلوی توسعه و پیشرفت نیروهای متخصص خوزستان را می‌گیرند خشکانده شود.

آقای شریعتمداری، وزیر کار شما که شعارِ عدالت سرمیدهید چرا به فکر نیروهای متخصص خوزستانی نیستید؟ آیا این استان در همه مراحل و سختی‌ها جواب خود را به نیکی به نظام مقدس پس نداد؟
آقای شریعتمداری خوزستانی‌ها حق این را ندارند، که خود بر صنایع استان نظارت و مدیریت داشته باشند؟ لیافتِ این کار را فقط اصفهانی‌ها دارند؟ مجربین خوزستان بی لیاقتند؟

دلسوزان استان خوزستان آگاه باشند که با این رویه، در آینده هیچ رد پایی از اعضای هیئت مدیره‌ی بومی در صنایع استان دیده نمی‌شود. نمایندگانی که با شعار عدالت محوری، توسعه و محرومیت زدایی آمدید، کجای کار هستید؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.