×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ادامه اعمال محدودیت‌ها در خوزستان / افزایش محدودیت‌های ترافیکی در شب یلدا

رضا نجاتی اظهار کرد: خوشبختانه با رعایت خوب مردم و اعمال محدودیت‌ها، از شرایط سخت و نفس‌گیری که داشتیم خارج شده‌ایم. در حال حاضر در استان خوزستان تنها اهواز، بهبهان، آبادان و همچنین شهرستان کارون به دلیل پیوستگی به اهواز در وضعیت نارنجی قرار دارند و سایر شهرها زرد هستند.

وی با اشاره به ادامه اعمال محدودیت‌ها گفت: فرمانداران به عنوان روسای (ستاد) شهرستان‌ها اجرای محدودیت‌ها را مدیریت می‌کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تصریح کرد: شب یلدا را در پیش رو داریم اما شرایط خاصی وجود دارد و نمی‌خواهیم طولانی‌ترین شب سال با دورهمی‌ها خراب شود. در ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاداتی داده شده تا ۲۹ و ۳۰ آذرماه ساعت فعالیت تمام مشاغل به جز گروه یک، تا ساعت ۱۸ باشد و خودروها نیز تا ساعت ۱۸ اجازه تردد خواهند داشت.

نجاتی افزود: هماهنگی‌های لازم با عوامل انتظامی و بسیج انجام شده و دوربین‌ها نیز در سطح شهر تردد خودروها را رصد می‌کنند. احتمالا روز پنجشنبه این پیشنهاد تصویب می‌شود و از مردم می‌خواهیم همکاری لازم را داشته باشند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، بیان کرد: همه ادارات و ‌شرکت‌های خصوصی نیز ملزم به رعایت مصوبات و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.