×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ابراز خرسندی مدیر عامل صندوق بازنشستگی از پیشرفت و تحقق شاخص‌های جهش تولید در لوله سازی اهواز

امشب جلسه‌ای با حضور مدیر عامل صندوق بازنشستگیِ کشوری و برخی مدیرانِ تابعه و همچنین مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در سالن جلسات این سازمان با هدف بررسی آخرین وضعیتِ عملکرد شرکت لوله سازی اهواز در نیمه نخستِ سال ۱۳۹۹ برپا شد.

پس از ارائه گزارش توسط مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکتِ لوله سازی اهواز، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر افتخاری نسبت به پیشرفت و تحققِ هدف گذاری‌های تعیین شده‌‌ی شرکت لوله سازی اهواز در سال ۹۹ ابراز خرسندی کرد.دکتر علی خنیفر در این جلسه ضمن ابراز تشکر از برپایی چنین جلساتی با هدفِ بررسی و مشخص شدنِ پیشرفت‌ِ شاخص‌های جهش تولید افزود: شرکت لوله سازی اهواز پس از بیش از یک دهه از حالتِ زیان‌ده خارج و وارد سوددهی شده است.

گفتنی است؛ در راستای عملکرد درخشان و خیره کننده شرکت لوله‌سازی اهواز، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صبا انرژی) در بخشی از یادداشتِ خود در سایت صندوق بازنشستگی کشوری نوشت:

شرکت لوله سازی اهواز مانند دیگر شرکتهای فولادی هلدینگ صبا انرژی عملکرد در خور توجهی را از خود نشان داده است.

در همین راستا این شرکت توانست عملکرد درخشانی را در پروژه گوره به جاسک ایفا کند و در نتیجه آن وضعیت مالی شرکت نیز نسبت به سنوات گذشته شرایط بسیار رضایتمندانه‌ای را نشان دهد. در طول ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ این شرکت توانسته است تا با ثبت ۱۲۸ رشد، میزان تولیدات خود را از ۵۴ هزار تن به ۱۲۲ هزار تن افزایش دهد. درآمد فروش شرکت نیز با رشد ۸۲۶ درصدی در سال ۱۳۹۹ بالغ گردد. در همین راستا سود عملیاتی و سود خالص شرکت نیز رشدهای شگفت انگیز ۷۴۴۱ درصد و ۱۳۳۹ درصدی را تجربه کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.