×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
تعطیلی کسبه در شب یلدا و احتمال طولانی شدن دورهمی‌ها

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، اظهار کرد: در این زمینه باید فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شود تا آخرین یلدای قرن‌ را در خانه خود بمانیم و هشتگ و کمپین “آخرین یلدای قرن‌ را در خانه خود بمانیم” را راه بیاندازیم.

وی بیان کرد: اگر پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایمان را دوست داریم و می‌خواهیم سال آینده در کنارمان باشند، باید امسال در خانه خود بمانیم و به خانه آن‌ها نرویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص احتمال کاهش ساعات فعالیت کسبه در آستانه شب یلدا، تصریح کرد: احتمالا ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه هفته آینده اعمال محدودیت را اعلام کند اما در این خصوص، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

ابول‌نژادیان گفت: در این خصوص، وزارت بهداشت پیشنهادهای خود را به کمیته امنیتی انتظامی ارائه داده است و مقرر شده که همه جوانب سنجیده شود و پس از آن، تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: این نگرانی وجود دارد که مبادا تعطیلی کسبه در ساعت ۱۸ در آستانه شب یلدا، موجب ایجاد فرصت بیشتر برای حضور مردم در منازل یکدیگر شود بنابراین اگر قرار است تعطیلی اعمال شود همراه با اعمال محدودیت تردد خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.