×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان آبگرفتگی / ۵۰ ارزیاب به مناطق آبگرفته اعزام شدند

مسعود انصاریان مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای رسیدگی به وضعیت مناطق آبگرفته با فرمانداران و شهرداران شهرهای درگیر آبگرفتگی جلساتی داشتیم و مناطق آبگرفته دقیقاً مشخص شده و عکس‌های ماهواره‌ای هم تهیه شده است.

وی افزود: از دو روز پیش ۵۰ نفر ارزیاب مجموعه بنیاد مسکن به مناطق مختلف ورود کرده و در حال بررسی و ارزیابی هستند که بعد از آن این ارزیابی‌ها را وارد سامانه پایش مرکز خواهند کرد.

وی با اشاره به تصویب هیئت دولت برای ارائه تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان بیان کرد: بر اساس پیشنهاد مشترک بنیاد مسکن و استانداری میزان تسهیلاتی که برای وحدهای احداثی در آبگرفتگی قبلی داشتیم، وام ۵۰ میلیون تومانی بود که به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت. همچنین میزان وام بلاعوض برای ساخت مسکن از ۱۰ به ۲۰ میلیون افزایش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: به همین ترتیب برای واحدهای نیازمند تعمیر هم ۳۰ میلیون تسهیلات و ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

انصاریان گفت: به محض اینکه بانک‌های عامل تعیین شوند، طبق ارزیابی‌هایی که در حال انجام است، با صاحبان منازل تماس گرفته می‌شود و مدارک لازم از آن ها اخذ خواهد شد.

 

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.