×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
لطفاً از آب گل آلود خوزستان ماهی نگیرید

استان خوزستان همانند بسیاری از نقاط مختلف کشور در سال های اخیر بدلایل متعدد، از جمله فقدان وجود منابع مالی و همچنین تغییرات اقلیمی با مشکلات و بحران هایی مواجه بوده است. اما این بستر باعث شده عده ای فرصت طلب بجای اتخاذ تمهیدات اساسی، با سوار شدن بر گرده مردم محروم و رنج دیده بر طبل مظلوم نمایی بکوبند وبدین وسیله خود را قهرمان معرفی نمایند

نخست :برخی از نمایندگان مجلس با فاصله گرفتن از وظایف قانونی خود در نقش اپوزیسیون ظاهر می شوند و با ایجاد تشکیک و پمپاژ یأس به جامعه در تلاشند تا برای خود اعتباری کسب نمایند، بعنوان مثال یکی از نمایندگان محترم تهران در حالی که حوزه انتخابیه خود با مشکلات و معضلات بسیار جدی مواجه است علی الظاهر سمت نمایندگی را برای خود کم می پندارد و در سر سودای ریاست جمهوری می پروراند طی مجموعه شانتاژهای رسانه ای در صدد است تا خود را بیش از پیش مطرح نماید این در حالی است که اگر این نماینده حسن نیت واقعی نسبت به خوزستان دارد چرا هیچ قدمی به منظور وضع قوانین جهت توزیع عادلانه ثروت و امکانات بر نمی دارد چرا این سؤال مردم خوزستان را پاسخ نمی دهند که چرا باید از خوزستان نفت و گاز استخراج شود و همه بهره اش به پایتخت برسد؟ چرا سهم خوزستان از درآمدهای مالیاتی و نفتی که خود تولید می کند بیشتر نمی شود؟ اشک تمساحتان از نظرها دور نمی ماند.

در وهله دوم : سازمان عریض و طویل صدا و سیما با صرف هزینه های هنگفت با بحران بزرگ کم مخاطبی مواجه شده است و در جهت غلبه بر این بحران تاکتیک جدید تولید برنامه چالشی را اتخاد نموده است و با دستاویز قرار دادن مسائل خوزستان در صدد است تا برای خود مخاطب جذب نماید و با ادبیاتی بسیار سخیف و طلبکارانه می کوشد ضعف های مختلف خود را پوشش دهد.

سؤال اساسی مردم خوزستان این است که چرا وزرا و مسئولان کشوری اینگونه به باد انتقاد گرفته نمی شوند؟ چرا هیچ اشاره ای به نقش خوزستان در تولید ناخالص داخلی نمی شود؟ چرا از صنایع سنگین که هر روز حجم عظیمی از آلاینده ها را به مردم و محیط زیست خوزستان تحمیل می نمایند توضیح نمی خواهید…
آدرس اشتباه دادن تاکتیکی پلید و منسوخ شده است که از آن هیچ عایدی نصیب خوزستان نخواهد شد ضمن اینکه سخن بسیاری از مردم این است که چرا رسانه ملی درباب عملکرد مالی خود نظیر تبلیغات نجومی پدیده شاندیز خودداری می نماید؟؟؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. حامد روزبهانی

    واقعا درسته کاش آقایان فکری به حال بودجه خوزستان می کردند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.