×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
۱۵۳ هزار دانش‌آموز خوزستانی فاقد گوشی و تبلت هستند

کوروش مودت در آیین توزیع ۳ هزار تبلت میان دانش آموزان کم برخوردار که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز توزیع ۳ هزار تبلت میان دانش آموزان آغاز می‌شود؛ هزار تبلت در دسترس و آماده است و ۲ هزار تبلت دیگر در هفته های آینده در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. در استان ۱۵۳ هزار نفر به تبلت و گوشی دسترسی ندارند که حدودا ۴۰ هزار خانوار هستند که با حمایت استاندار و دستگاه های اجرایی تبلت ها تهیه خواهند شد.

وی افزود: هفته گذشته در بندر ماهشهر شاهد توزیع تبلت های دانش آموزی بودیم. همچنین کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تعهد تامین ۳۰۰ تبلت را داده اند. بانک ملت نیز تعهد تامین ۱۷۰ تبلت دانش آموزی را داده است. این تبلت ها با هدف جلوگیری از افت تحصیلی و پوشش تحصیلی ۱۰۰ درصدی میان دانش آموزان توزیع می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه حدود یک میلیون و ۱۵۰ هزار دانش آموز داریم که از این تعداد ۱۵۳ هزار دانش آموز به تبلت و گوشی دسترسی ندارند، تصریح کرد: البته نسبت به استان‌های دیگر و جمعیت دانش آموزی استان، رقم مناسبی است. خیرین و دستگاه های اجرایی در حال تلاش برای تامین تبلت هستند تا پوشش آموزشی کاملی صورت گیرد و وقفه ای در تحصیل دانش آموزان رخ ندهد.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.