×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
این کتاب مهجور مظلوم

:خودش را با کلماتی چند معرفی می کند که نخستین آنها “هدی للمتقین” است . هدایتگر پرهیزگاران .

چه شد که مسلمانان آن را مهجور گذاشتند ؟ تا جایی که زبان به گلایه گشود قال الرسول یا رب ان قومی
اتخذوا هذا القرآن مهجورا (۳۰ فرقان)آیا این هجران سر آغاز کجروی مسلمانان است ؟ منطقا پاسخ مثبت است .

حال که قرآن کتاب هدایت و در بر دارنده هر رطب و یابسی است (مقدمه اول) و حال که مسلمانان کتاب هدایت خود را مهجور گذاشتند (مقدمه دوم) چه نتیجه ای جز گمراهی می توانست در انتظارشان باشد ؟ از کسانی که کوکب هدایت خود را گم می کنند جز چپ روی ( انقلابیگری) و راست روی( سازشکاری ) نمی شود انتظار داشت !

در این ۴۰ سال چه صدماتی که از انقلابیگری مفرط ! بر پیکر کشور و ملت ما وارد شده است ! قرآن‌کریم کرارا مسلمانان را به پرهیز از افراط و تفریط سفارش نموده است

یک‌مورد آن آیه۹۴ سوره مبارکه نساء است ، بگذارید ابتدا شان نزول آیه را گزارش دهم جنگ خیبر تمام شده بود ، اسامه ابن زید با جمعی از جنگجویان دیگر به سوی روستاهای فدک رفتند تا یهودیان آنجا را به اسلام دعوت کنند یا آنان را با شرایطی به ماندن در دین خود واگذارند ( پرداخت جزیه) .

یهودی تازه مسلمانی اموال و خانواده خود را در شکاف کوهی پناه داد و به سوی جنگجویان مسلمان آمد در حالی که دستان خود را به دو سو گشوده بود و شهادتین بر لب داشت اما اسامه جوان انقلابی ! اقرار او را به مسلمانی باور نکرد و آن را ترفندی دانست که یک یهودی بکار برده تا جان و اموال خود را از تعرض مجاهدین مسلمان نجات دهد (ذهنیت منفی) ! بدون تحقیق و تفحص شمشیر از نیام کشید و سر او را از تن جدا کرد !

خبر به پیامبر خدا رسید و آیه ۹۴ سوره نساء نازل شد و اینک آیه : یا ایها الذین امنوا اذا ضربتم فی سبیل الله فتبینوا ای کسانی که ایمان آورده اید هرگاه خواستید در راه خدا(شمشیر) بزنید ابتدا تفحص کنید . و لا تقولوا لمن القی الیکم السلام ، لست مومنا به کسی که به سوی شما می آید (برای اینکه تسلیم شود یا بگوید اسلام آورده است ) نگویید تو مومن نیستی !

تبتغون عرض الحیوه الدنیا فعندالله مغانم کثیره (گویا) شما برای منافع دنیوی می جنگید ! حال آنکه غنیمت واقعی نزد خداوند است . کذالک کنتم من قبل فمن الله علیکم شما (خود شما که اکنون به ایمان و سابقه انقلابی خود مغرور شده اید) نیز پیش از این چنان بودید( به خاطر مطامع مادی به جنگ می آمدید) ولی خدا بر شما منت نهاد (و حالا به خاطر ایمانتان می جنگید ) فتبینوا پس اول تحقیق کنید (بعد شمشیر بکشید) ان الله کان بما تعملون خبیرا که خدا بر اعمالتان آگاه است (پایان آیه) .

کسی از اسامه به بدی یاد نکرده است ، اصولا برای اینکه انسان جنایتی مرتکب شود یا خسارتی به خود یا دیگری و یا جامعه وارد کند نیاز نیست که حتما آدم بدی باشد!

کافیست در مورد چیزی یا کسی صاحب ذهنیتی خام و منفی باشد !

جامعه پر است از افراد خوبی که قربه الی الله دیگران را به باد تهمت وناسزا می گیرند . اینک انقلابیون کشورمان (این نامی است که بر خود گذاشته اند) که گروهی از آنان این دوره مجلس شورای اسلامی را در انحصار خود گرفته اند ، اغلب افراد خوب و خوش سابقه ای هستند اما با همان ذهنیت منفی برادران مومن خود در دولت را باور ندارند .

اگر ولی فقیه در راس نظام نبود عمر دولت های جمهوری اسلامی به جای ۴ سال به ۴ ماه تقلیل می یافت

احتمالا مجلس،شورای اسلامی هر سال ۳ دولت عوض می کرد این موضوع در تاریخ پیش از انقلاب در کشور ما مسبوق به سابقه است

بیایید همگی نامه دوست را از آغاز واینبار فارغ از اختلافات کلامی و مذهبی و سیاسی… نه برای ثواب بلکه به صواب و اینکه راهنمای عمل ما در زندگی فردی و اجتماعیمان باشد بخوانیم .

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.