×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ارزیابی خسارت آبگرفتگی در سه شهرستان خوزستان در حال انجام است

دکتر علی خدادادی ایرنا بیان کرد: همزمان با ارزیابی خسارت‌ها، امدادرسانی به ساکنان مناطق متأثر از بارش باران در این سه شهرستان در حال انجام است.

وی گفت: بارش شدید باران در ۲۴ ساعت گذشته باعث بروز مشکلاتی در شهر بندر امام خمینی، شهر شهید چمران، شهرک ولیعصر (عج)، شهرک گاما و روستاهای حچه مکینه سفلی و گرگر شهرستان بندر ماهشهر شده است.

خدادادی ادامه داد: همچنین در روستاهای سه کنار، تیله کوه، امامزاده محمد و چهل کنار شهرستان بهبهان، و در منطقه تنگ بی زرد، مناطق جنب سد عقیلی، دوپیرون، کوشک، صالح شهر عوض علی و پل شورف شهرستان گتوند آبگرفتگی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: بارش شدید باران درشهرستان شوشتر بخش مرکزی و مناطق اسکان عشایر و درشهرستان باغملک در منطقه میداوود و در شهرستان آغاجاری در روستای آباباران ۱۷ الفانی و جودکی در شهرستان رامهرمز، و شهرستان رامشیر روستاهای نیزار علیا وسفلی، ام سخر و بیت سیوان، در شهرستان شادگان بخش مرکزی و روستاهای جفال، عبودی و خنافره باعث آبگرفتگی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: با توجه به شدت بارش شب گذشته و آسیب دیدن برخی منازل مسکونی در شهرک‌های ولیعصر (عج) و گاما شهرستان ماهشهر و مناطقی از ۲ شهرستان رامهرمز و رامشیر امدادگران جمعیت هلال احمر اقدام به امدادرسانی و توزیع نایلون پوششی در این مناطق کرده‌اند.

این سامانه بارشی از روز پنجشنبه هفته گذشته وارد خوزستان شده بود و به تدریج در حال خارج شدن از منطقه است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان ماهشهر با ۱۰۷ میلیمتر بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش را در خوزستان داشته است.

هواشناسی پیش بینی کرده سامانه بارشی جدیدی از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد خوزستان خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.