×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کنترل ورودی‌های اهواز و کارون/ بستری ۵۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در خوزستان

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مبادی ورودی و نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی، به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: از ۲۶ آبان‌ماه روند ابتلا به کرونا در استان کاهشی است و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان؛ وی با بیان اینکه قریب به ۵۸۰ بیمار بستری شده کرونایی در استان داریم که این رقم نسبت به هفته‌های قبل کمتر است، افزود: همچنین اشغال تخت‌های مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان در حال کاهش است و تعداد بیماران ترخیصی از بیمارستان نیست به بستری‌شدگان بیشتر است.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه شرایط کرونایی استان رو به بهبود است، به اعمال محدودیت‌های کرونایی در خوزستان اشاره و بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی از جمله سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور به طور شبانه‌روزی در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی با تأکید بر همکاری مردم استان در اعمال این محدودیت‌ها، ادامه داد: پلیس راه و راهور ورودی‌های اهواز و کارون را کنترل و مدیریت می‌کنند و طبق مقررات از پیش تعیین شده، نخست رانندگان را ارشاد و با خاطیان برخورد می‌کنند.

شریعتی گفت: امید است که روند کاهش بیماری کرونا در خوزستان ادامه داشته باشد تا بتوان این بیماری را در استان کنترل و ریشه‌کن کرد؛ لذا باید این مقررات به طور کامل رعایت شوند تا این روند کاهشی با سرعت بیشتری در استان طی شود.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.