×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
توزیع مرغ منجمد ۱۵ هزار تومانی ادامه می‌یابد

حمید بدوی در خصوص توزیع مرغ منجمد در بازار خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده در خصوص قیمت مرغ در بازار و با هدف تنظیم بازار و تعدیل نرخ، از حدود ۲۰ روز پیش توزیع مرغ منجمد توسط پشتیبانی امور دام خوزستان در حال انجام است.

وی افزود: در این بازه زمانی، تاکنون حدود ۹۰۰ تن مرغ منجمد در خوزستان توزیع شده است و از سهمیه یک هزار و ۲۰۰ تنی استان، حدود ۳۰۰ تن دیگر باقی مانده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: پس از توزیع کل سهمیه یک هزار و ۲۰۰ تنی، یک سهمیه ۶۰۰ تنی دیگر به خوزستان تخصیص داده خواهد شد و بنابراین جای نگرانی برای توزیع مرغ منجمد در بازار خوزستان وجود ندارد.

بدوی گفت: مرغ منجمد به عاملان توزیع که از سوی سازمان صمت خوزستان معرفی می‌شوند، ارائه می‌شود و عاملان وظیفه توزیع در بازار را به عهده دارند. نظارت بر توزیع و قیمت‌ها نیز بر عهده سازمان صمت است.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد که در اختیار عاملان توزیع قرار می‌گیرد، ۱۴ هزار تومان است و هر کیلوگرم مرغ منجمد باید با قیمت ۱۵ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با ادامه روند توزیع مرغ منجمد، شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار باشیم و نیاز بازار به مرغ تامین شود.

 

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.