×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
آبان خوزستان چقدر بارید؟

محمد سبزه‌زاری با اشاره به مقایسه میزان بارندگی در آبان‌ماه سال ۹۸ و آبان‌ماه امسال شهرهای خوزستان اظهار کرد: در آبان‌ماه سال ۹۸ میزان بارندگی در اهواز ۹۹ میلیمتر بود اما آبان‌ماه امسال ۲۱.۵ میلیمتر گزارش شده است که نشان‌دهنده کاهش ۷۷.۵ میلیمتری بارندگی است.

وی افزود: میزان بارندگی در آبان‌ماه سال ۹۸ در لالی ۷۶.۵ میلیمتر و در آبان‌ماه امسال ۱۳.۸ میلیمتر بوده است. همچنین در آبان‌ماه امسال میزان بارندگی در ایذه ۷۵.۸ میلیمتر و در مدت مشابه سال گذشته ۴۱.۳ میلیمتر گزارش شده است. میزان بارندگی در آبان‌ماه سال ۹۸ در دهدز ۶۵.۸ میلیمتر و در آبان ماه امسال ۴۳.۶ میلیمتر بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با وجود بارش‌هایی که در دهه سوم آبان اتفاق افتاد، به جز چند شهر، میزان بارش آبان امسال نسبت به پارسال کمتر بوده است.

وی افزود: در آبان‌ماه امسال میزان بارندگی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در اهواز، لالی، ایذه، دهدز، ایستگاه کشاورزی اهواز، هندیجان، شادگان، آبادان، ماهشهر، مسجدسلیمان، بهبهان، حسینیه اندیمشک، آغاجاری، شوشتر، امیدیه و شوش کاهشی بوده است.

سبزه‌زاری بیان کرد: در مقابل، میزان بارندگی در آبان‌ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در گتوند، رامهرمز، بستان و دزفول افزایشی بوده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.