×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اعمال محدودیت‌های جدید، تنها در شهر اهواز

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در شهرهای خوزستان طبق ارزیابی وزارت بهداشت، گفت: طبق آخرین ارزیابی که روز دوشنبه (۲۶ آبان‌ماه) انجام شد، در استان خوزستان تنها شهر اهواز در وضعیت قرمز و بسیار پرخطر کرونا قرار دارد بنابراین محدودیت‌های جدید از اول آذرماه تنها در اهواز اعمال می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر شهرهای مسجدسلیمان، آغاجاری، بهبهان، آبادان، رامهرمز، امیدیه، شوشتر، دزفول، اندیمشک، خرمشهر، رامشیر، باغملک، شادگان، ایذه و لالی در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: بندر ماهشهر، حمیدیه، هفتکل، شوش، هویزه، دشت آزاداگان، باوی، اندیکا، کارون، گتوند و هندیجان نیز در وضعیت زرد (متوسط) قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، ابول‌نژادیان همچنین در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به آخرین وضعیت بیماری در خوزستان اظهار کرد: وضعیت در خوزستان آرام است. روز گذشته ۷۸ مورد بستری در خوزستان داشتیم که نسبت به چهار پنج روز گذشته وضعیت بهتری بوده است.

وی افزود: در خوزستان ۳۵۰ تخت ICU به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته که حدود ۲۹۰ تخت از این تعداد اشغال است. به همین میزان تخت به بیماران دیگر که نیاز به خدمات دارند، اختصاص داده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در مجموع ۸۰ درصد تخت‌های ICU که برای بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته اشغال است. ۶۰۰ تخت از از یک هزار و ۲۰۰ تخت عادی که به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده‌ایم نیز اشغال است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.