×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
آیین خشت گذاری و آغاز عملیات ساخت دبستان ۲ کلاسه شهید پاک نژاد ایذه برگزار شد

علی قربانی اظهار کرد: امروز توفیق نصیب ما شد که در شهرستان ایذه و روستای جوغبند رمه چر حضور پیدا کنیم تا اولین استانی باشیم که آیین خشت گذاری را در راستای طرح آجر به آجر طرحی که از اول سال شروع کرده بودیم و به مردم و دانش آموزان خوزستان نوید آن را داده بودیم اجرایی کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان تصریح کرد: در این طرح مشارکت آحاد جامعه را برای مدرسه سازی خواستیم که فرهنگ مدرسه سازی بین دانش آموزان، معلمان و دیگر اقشار اشاعه پیدا کند.

قربانی عنوان کرد: دستگاه های مختلفی برای اجرای طرح و نهادینه کردن آن ‌در جامعه همکاری داشتند و تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر از نیک اندیشان خوزستانی بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای اولین مدرسه این طرح یعنی همین مدرسه شهید پاک نژاد اختصاص دادند.

مدیرکل نوسازی مدارس بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد مبلغ کل پروژه که سهم خیرین بوده توسط این عزیزان تأمین شده است . این اولین پروژه از این طرح است که امیدواریم این راه ادامه پیدا کند .

قربانی با اشاره به اینکه حذف مدارس سنگی جزو اولویت های اداره کل نوسازی مدارس خوزستان است، گفت: خوزستان در اجرای این طرح و خشت گذاری جزو سه استان اول کشور است و مبالغ جمع آوری شده از طرح آجر به آجر را به مدارس مناطق محروم با اولویت مدارس سنگی اختصاص می دهیم.

وی یادآور شد: اعتبار ساخت این دبستان ۲ کلاسه حدود ۴۰۰ میلیون تومان است که بیش از ۲۰۰ میلیون تومان آن جمع آوری شده و تا چند روز دیگر عملیات ساخت مدرسه آغاز می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: در پروژه های مشارکتی بخشی از هزینه ها از سوی دولت و بخشی نیز توسط خیرین مدرسه ساز تامین می شود.

آیین خشت گذاری دبستان ۲ کلاسه شهید پاک نژاد در روستای جوغبند رمه چر شهرستان ایذه با حضور علی قربانی مدیر کل نوسازی مدارس ، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان ، حسین لامی زاده فرماندار ایذه ، سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان ، نصیری رئیس بنیاد شهید شهرستان ایذه ، عباس توکلی نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان و جمعی از مسئولین استانی ، شهرستانی و خانواده های شهدا برگزار شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.