×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ساعدی: بیکاری ۳۸ درصدی در سوسنگرد و بوستان زجرآورتر از دوران دفاع مقدس است

قاسم ساعدی در تذکری در جلسه علنی صبح روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت بیست‌وشش آبان‌ماه سالروز آزاد سازی سوسنگرد و هشتم آذرماه سالروز فتح بوستان گفت: عملیات آزاد سازی سوسنگرد پس از فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر این‌که سوسنگرد تا فردا باید آزاد شود و تدبیر و مدیریت بی‌بدیل مقام معظم رهبری انجام شد و با رشادت شهید چمران و رزمندان بسیج و سپاه، ارتش دلاور و نیروهای مردمی و عشایر دشت آزادگان و هویزه به پیروزی رسید. ولایت و امت در روز بیست‌وششم آبان ۵۹ ادای حق‌التکلیف کردند و از حریم و حرمت مردم و کشور دفاع کردند و سوسنگرد و بوستان را آزاد کردند.

ساعدی با بیان این‌که دولت باید در راستای اقدامات ولایت و امت عمل می‌کرد، اظهار کرد: مردم این منطقه همچنان با محرومیت مبارزه می‌کنند و زیرساخت‌های خراب شهرهای سوسنگرد، بوستان و هویزه همچنان موجب نگرانی مردم است و نرخ ۳۸ درصدی بیکاری نشاط را از جوانان و فرزندان شهدا، رزمندگان، ایثارگران گرفته و این زجرآورتر از دوران دفاع مقدس است.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در پایان گفت که مردم و عشایر غیور و مرزدار دشت آزادگان و هویزه خواستار دیدار با مقام معظم رهبری هستند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.