×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سازمان‌های مردم نهاد مکمل کار دستگاه‌های دولتی هستند

علی حسین حسین زاده روز یکشنبه در آیین اهدای امکانات وررشی به فوتبال محلات اهواز بیان کرد:عملکرد کانون و شورای فوتبال محلات اهواز در مدت اخیر نشان داد که می‌توان به سازمان‌های مردم‌ نهاد اعتماد کرد و از آنها در تصمیم‌گیری‌ها  استفاده کرد.

وی افزود: در سیل پارسال خوزستان، می‌توان به نمونه موفق سازمان‌های مردم نهاد و کمک آنها به مردم اشاره کرد و باید این گونه فعالیت‌ها به عنوان یک الگو در سطح کشور و استان مطرح شده تا از مشکلات کاسته شود لذا انتظار می‌رود به نهادها و انجمن‌های خودجوش اطمینان بیشتری کرد تا در کارها موفقیت بیشتری حاصل شود.

وی به همدلی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: وقتی ارگان‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند، اثرگذاری در کارها بیشتر می‌شود و استفاده بهینه از سازمان‌های مردم نهاد، باعث سرعت بخشیدن در روند کارها می‌شود.

وی ادامه داد: از تک تک مسوولان تیم‌ها و مربیان فوتبال محلات که با توقع بسیار کم در مناطق کم‌برخوردار مشغول فعالیت هستند تشکر می‌کنم و امیدوارم که بیش از این بتوانیم به فوتبال محلات کمک کنیم و شاهد ارتقای آنها باشیم.

ورزش، مهمترین شاخص نشاط اجتماعی است

رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز با بیان اینکه اهدای تجهیزات به فوتبال محلات یک اقدام ارزشی و اثرگذار است گفت: انقلاب اسلامی ما عدالت محور است و توزیع امکانات در مناطق محروم اقدام ارزشمندی است که امیدوارم این حرکت توسط سایر دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

عبدالرضا سنواتی با اشاره به اینکه ورزش مهمترین شاخص نشاط اجتماعی است افزود:امروز در جوامع جهانی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های نشاط اجتماعی، ورزش است و از این طریق می‌توان شاهد نشاط و امید در مناطق کم‌برخوردار باشیم.

وی بیان کرد: نیاز است که همه ما بخشی از مشکلات مناطق محروم و به ویژه زمین‌های خاکی ورزشی سطح شهرستان اهواز را برطرف کنیم. ما این آمادگی را داریم که از طریق کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و با همکاری استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان مشکلات زمین های خاکی را برطرف کنیم.

وی ادامه داد:تمام مسوولان به دنبال برطرف کردن مشکلات مناطق محروم و ورزش محلات بوده و اهتمام جدی در رسیدگی به وضع فوتبال محلات دارند که جا دارد از همه افرادی که در کانون و شورای فوتبال محلات فعالیت می‌کنند، تشکر کنم.

در این آیین که در ورزشگاه تختی اهواز و به دلیل شیوع کرونا به صورت نمادین برگزار شد از ۲۰ مربی فوتبال محلات اهواز تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.