×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نشست مجمع شوراهای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با شبیب جویجری جهت پیگیری و رفـع مشکلات مردم

سعید مراونه دبیر مجمع شوراهای شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون روز سه شنبه با اشاره به برگزاری این نشست، اظهار داشت: پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجمع عالی شوراهای شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون حمایت خود را از دکتر شبیب جویجری اعلام داشته و در ازای این حمایت ها تفاهم‌نامه‌ای با هدف خدمت هرچه بیشتر به مردم میان این کاندیدا و مجمع عالی حوزه انتخابیه، تنظیم شد.

وی افزود: پس از انتخابات و موفقیت دکتر شبیب جویجری، این مجمع بنابر تعهدات خود نسبت به مردم بار دیگر نشستی با یکی از منتخبان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس برگزار و بررسی بندهای تفاهم‌نامه را در دستور کار قرار داد.

دبیر مجمع شوراهای شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ادامه داد: در این نشست دکتر شبیب جویجری بر تعامل هرچه بیشتر با شوراهای این شهرستان ها تاکید و این وعده را داد که بازدید میدانی از مناطق مختلف حوزه انتخابیه را به صورت مستمر به همراه نماینده مجمع شورای اسلامی در دستور کار داشته باشد.

وی تصریح کرد: همچنین قرار شد ماهانه جلساتی در دفتر مجمع شورای عالی استان به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه برگزار شود.

دبیر مجمع شوراهای شهرستان های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: امید است تعامل هرچه بیشتر شوراهای اسلامی شهرستان های اهواز، حمیدیه، باوی و کارون و نمایندگان این حوزه انتخابیه، بتواند بخش عمده ای از مشکلات را بخصوص در مناطق کم برخوردار برطرف و رضایتمندی مردم که از اولویت های ما به شمار می رود را بیشتر کند.

گفتنی است پیش از این نیز دکتر سید کریم حسینی دیگر نماینده اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در نشستی با اعضای مجمع شورای عالی استان حضور یافته و پایبندی خود را نسبت به تعهدات تفاهم‌نامه همکاری اعلام کرده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.