×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
پیگیری حل مشکلات پارک بانوان توسط نماینده ویژه شهردار اهواز در امور بانوان

نیره شهریسوند نماینده ویژه شهردار اهواز در پیگیری امور بانوان به همراه حجت الاسلام سید علی جزایری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از پارک بانوان کلانشهر اهواز بازدید کردند.

شهریسوند در این بازدید که به منظور بررسی امکانات و رفع مشکلات پارک بانوان صورت گرفت با اشاره به اینکه پیش از این در چندین جلسه و نوبت از پارک بازدید و بررسی‌هایی به عمل آمده است، اظهار کرد: ان شاءالله در آینده ای نزدیک پارکی با امکانات قابل قبول برای بانوان اهوازی فراهم خواهیم کرد، که علاوه بر ورزش کردن مکانی برای تفریح و سرگرمی بانوان نیز باشد.

وی با اشاره به اینکه ما تلاش می‌کنیم که علاوه بر وسایل ورزشی، امکانات دیگری برای تفریح بانوان فراهم کنیم، گفت: برگزاری برخی از برنامه‌های نمایشی و آموزشی در پارک بانوان را خواهیم داشت که این امر می‌تواند به ارتقاء مبحث فرهنگ‌سازی کمک شایانی کند.

نماینده ویژه شهردار اهواز به رایزنی هرچه بیشتر با برخی از معاونت‌های شهرداری برای اولویت بخشی به مسائل پارک اشاره کرد و ادامه داد: پارک بانوان در سال۹۳ افتتاح شده است ولی گویا راه‌اندازی پارک برای شهرداران پیشین اهمیتی نداشته به همین دلیل پارک به حال خود رها شده بود.

وی ادامه داد: پیگیری هرچه زودتر وضعیت پارک از دستورات ویژه آقای شاعری است که در حال حاضر نیز بازدیدها و رایزنی‌های زیادی در این زمینه انجام داده‌ایم.

شهریسوند با بیان اینکه زمین‌های ورزشی پارک نیازمند تعمیر هستند که این اقدام در دست بررسی است، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم ۲۵عدد دوچرخه به پارک بانوان جهت افزایش سطح امکانات‌ورزشی و تفریحی ویژه بانوان اهوازی اختصاص دهیم.

حجت الاسلام سید علی جزایری رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز نیز در این بازدید بیان کرد: زیر بنای جامعه و ستون خانواده بانوان هستند بنابراین اگر بانوان هر خانواده به لحاظ روحی و جسمی، سلامتی هرچه بیشتری داشته باشند، جامعه‌ای سالم و پویاتری نیز خواهیم داشت.

وی با اشاره به تلاش های شهریسوند نماینده ویژه شهردار در پیگیری امور بانوان افزود: در راه حل و رفع مشکلات بانوان اهوازی از هیچ کوشش و کمکی به امور بانوان دریغ نخواهیم کرد.

روابط‌عمومی امور بانوان شهرداری اهواز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.