×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرداری خرمشهر پاسخگوی زجر تنفسی مردم باشد

دکتر شکراله سلمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود وضعیت قرمز کرونا در منطقه، کارکنان بیمارستان‌ها تمام توان خود را معطوف به درمان بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ کرده‌اند اما متاسفانه به دلیل سهل‌انگاری شهرداری خرمشهر، بیش از ۲۲۰ نفر از شهروندان خرمشهری به علت حمله حاد تنفسی راهی بیمارستان شده‌اند.

وی گفت: هر ساله به دنبال اولین بارش‌های پاییزی این بحران اتفاق می‌افتد و وقوع این اتفاق امسال نیز قابل پیش‌بینی بود و از ماه‌ها قبل در خصوص هرس درختان کنوکارپوس که از عوامل اصلی بروز این بحران است، به شهرداری‌ها تذکر داده شده بود اما متاسفانه کم‌کاری شهرداری خرمشهر در این زمینه باعث بروز بحران شد.

سلمان‌زاده با بیان اینکه ۸۰ درصد سلامت، متأثر از مؤلفه‌های مؤثر بر سلامت است؛ عنوان کرد: شهرداری و نهادهای مرتبط با حوزه سلامت باید پاسخگوی سلامت مردم باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تا صبح روز (۲۲ آبان‌ماه) ۴۳۰ نفر از شهروندان در شهرهای تابعه این دانشکده به علت بروز مشکلات حاد تنفسی ناشی از بارندگی اخیر به بیمارستان‌ها مراجعه کرده‌اند که ۳۶۶ نفر از این تعداد به صورت سرپایی درمان و ۶۴ نفر نیز به صورت موقت بستری شده‌اند که این امر با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا، بار مضاعفی بر دوش کارکنان بهداشت و درمان تحمیل خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.