×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
پمپ‌های شهرداری آبگرفتگی‌ها را تا حد زیادی مهار کرد

مهدی مرادحسینی، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز،در رابطه با آبگرفتگی اخیر اظهار کرد: از لحظه شروع بارندگی تمام امکانات مناطقمان را بسیج کردیم و مدیران و عوامل خدماتی شهرداری در صحنه حضور میدانی داشتند.

وی افزود: خدا را شکر وضعیت آبگرفتگی‌ها نسبت به گذشته بهتر بوده و معابری مانند زیرگذر شریعتی که با کوچک‌ترین بارندگی دچار مشکل میشد دچار آبگرفتگی نشد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در رابطه با نقاط بحرانی عنوان کرد: نقطه بحرانی به آن صورت که آب وارد منازل شده و بماند نداشتیم.

وی افزود: اما در مناطق معین‌زاده، بهارستان و بعضی خیابان‌های اصلی در کوی علوی آبگرفتگی بوده که نهایتا ظرف ۲۴ ساعت رفع می‌شود و فروکش خواهد کرد.

مرادحسینی بیان کرد: اینکه ماندگاری آب را پس از بارندگی‌ها داشته باشیم وجود ندارد و تنها در صورت وجود مشکل، امکان مشاهده آن موجود است که سریع نیز به آن رسیدگی خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در پاسخ به دلایل از کار افتادن پمپ‌ها در منطقه شهرک دانشگاه گفت: قطع و وصل شدن برق باعث برگشت آب به خیابان‌ها می‌شد در صورتی که در شهرک‌دانشگاه یک قطره آب هم نباید باقی می‌ماند اما عملا پس از ثابت شدن برق در مدار، آب بلافاصله دفع شد و به صورت مرتب از مدیریت بحران پیگیر بودم تا برق وصل شود.

مراد حسینی ضمن اشاره به اقدامات شهرداری در بحث آب‌های سطحی و تاثیر آن بر کنترل آبگرفتگی عنوان کرد: شهرداری نزدیک به ۳۰۰ نقطه بحرانی در سطح شهر اهواز را شناسایی کرد که ۵۶ نقطه، فوق بحرانی بودند و پمپ‌هایی برای مهار آبگرفتگی خریداری و نصب شد.

وی افزود: این اقدامات کمک شایانی کرد که در منطقه دو و سه آبگرفتگی‌ها خیلی جزئی باشد و رفع هم شد.

 

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.