×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
برگذاری اولین رویداد شتاب (استارتاپ طـراحی و توسعه محصولات صنعتی)

ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت لوله سازی اهواز از برگزاری اولین رویداد شتاب (استارتاپ) با موضوع طـراحی و توسعه محصولات صنعتی در این مرکز خبر داد.

مهندس دانیاری با بیان این مطلب افزود : مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت لوله سازی اهواز بعنوان اولین و بزگترین مرکز علمی کاربردی صنعتی استان خوزستان با هدف شناسایی دانشجویان مستعد و خلاق ، ایجاد زمینه اشتغال پایدار و نوین برای دانش اموختگان دانشگاهی با تکیه بر توسعه مشاغل دانش بنیان و حل مسائل و مشکلات صنعت با تکیه بر مهارت های طراحی و توسعه محصول، اقدام به برگزاری این رویداد نمود.

ایشان نیل به سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور در سالی که به نام جهش تولید مزین گردیده ، برگزاری این رویدادها را در راستای تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» مبنی بر استفاده از ظرفیت های داخلی و تکیه بر توانمندی نیروهای تحصیلکرده و با انگیزه دانشگاهی جهت گره گشایی از مشکلات اقتصادی کشور موثر دانست .

ایشان با تاکید بر لزوم درک صحیح از شرایط حساس کنونی میهن اسلامی عزیزمان که همزمان درگیر جنگ اقتصادی و سایه شوم ویروس کرونا می باشد خاطر نشان کرد ، برنامه ریزی منسجم جهت بومی سازی علوم و ارتقاء فناوری های نوین از طریق برگزاری استارتاپ های مجازی برای کشف ، حمایت و هدایت دانشجویان نخبه که موتور محرک هر کشوری می باشند ضروری و لازم الاجرا است .

رئیس مرکز لوله سازی اهواز افزود: مهلت ثبت ایده های دانشجویان از تاریخ ۱۰ الی ۳۰ آبان ماه و از طریق لینک https://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/353/lulesazi و برگزاری این رویداد بصورت مجازی در تاریخ ۹۹/۰۹/۰۴ رأس ساعت ۱۰ صبح انجام می گردد .

مهندس دانیاری در پایان ضمن تشکر از ریاست محترم دانشگاه جامع استان خوزستان ، مدیر عامل محترم شرکت لوله سازی اهواز و کلیه عوامل برگزاری این رویداد علمی ، امتیازات و فرصت های این رویداد علمی را حمایت همه جانبه از ایده های برتر و استقرار تیم های برتر در مرکز نوآوری جهت عملیاتی کردن طرح ها بر شمرد و در پایان این گام مهم را آغاز فصل نوینی از فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه صنعت استان برشمرد و نوید برنامه ریزی های گسترده تر با صنایع استان از طریق برگزاری رویداد های شتاب (استارتاپ) تدوین شده در معاونت پژوهش این مرکز را داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.