×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
شایسته نیست نام قرارگاه خاتم در کنار فکر انتقال آب باشد

سیدکریم حسینی در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون اظهار کرد: دو شهر اهواز و کارون در برهه‌های مختلف نهضت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صدر بوده‌اند؛ امیدواریم با اجرای این پروژه در این دو شهر، شاهد رفع مشکلات در این حوزه باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به عنوان متولی اجرای کار، این پروژه را به پیمانکاران دسته دوم و سوم ندهد تا قرارگاه را به عنوان مجری کار به معنای واقعی ببینیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در سطح کشور در اجرای پروژه‌ها، نگاه پیمانکاری نبوده است و امیدواریم در خوزستان هم شاهد این نگاه نباشیم.

وی افزود: با توجه به مشکلات و وضعیت اقتصادی کشور، ممکن است در اجرا و ادامه این پروژه با مشکلات اعتباری و تخصیص مواجه شویم که انتظار می‌رود قرارگاه به این موضوع توجه کند.

حسینی گفت: امروز چندش‌آورترین کلمه بین مردم خوزستان، انتقال آب است؛ برای قرارگاهی که به نام مقدس خاتم‌الانبیاء(ص) مزین است و به نهاد مقدس سپاه منصوب است، شایسته نیست که این نام در کنار فکر انتقال آب و تصمیمات غیرکارشناسی، ناعادلانه و غیرمنطقی شورای عالی آب باشد.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در این گونه قراردادها حضور نداشته باشد و به صورت شفاف اعلام شود که هیچ‌گونه حضوری در پیمان‌های انتقال آب از خوزستان ندارد و نخواهد داشت.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.