×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
یکی از رموز نانوشته و مکتوم در مافیای میوه بر ملا شد

داستان عریض و طویل میدان تره بار الغدیر اهواز سالها است که شنیده می شود و نارضایتی آحاد مردم از قیمت و کیفیت میوه و تره بار در شهر اهواز هم به همچنین بر کسی پوشیده نیست.

اتحادیه بارفروشان شهر هر از گاهی گرانی و بی کیفیتی محصولات در شهر را به دلایل مختلف توجیه و چه کسی می گوید که ماست من ترش است ؟!!

منجمله خرده فروشان میوه در شهر از متهمان این ناهنجاری تخصصی هستند که عامه از ان در عذابند ، مراجعه به اتحادیه میوه فروشان نیز حاکی از چه کسی می گوید ماست من ترش است ؟!!

تا اینکه با مراجعه تعدادی از مستاجران بدون قرارداد مستاجران شهرداری ! بله مستاجرانی که بدون قرارداد غرف میدان را از مستاجران شهرداری با اجاره های نجومی ده ها میلیون تومانی در ماه اجاره گرفته و با پرداخت گاها تا ده ها میلیون برابر اجاره ای که شهرداری می گیرد بناچار باید اجاره و هزینه های متعلقه را به روی قیمت میوه بکشند تا نانی بخورند و روزگار بگذرانند

چون بنای این رابطه اجاری مستاجر به مستاجر خلاف قانون و بدون موافقت شهرداری است لذا قرارداد مکتوبی وجود ندارد و جواز کسبی هم صادر نمی شود و مالیاتی هم پرداخت نمی شود و بیمه و عوارض و … کانه ادارات شهر و نظارت های ماشاءالله ده تا ده تایی هم که الحمدلله کم نداریم اصلا نیستند و وجود ندارند یا اینکه دوستان نظارتی زحمت شان با غوغا سالاری و … سفرهای تهران و این رو ببین و اون رو ببین به هدر می رود ( که این گزینه محتمل تر است )

بدین ترتیب یکی از رموز نانوشته و مکتوم در مافیای میوه بر ملا شد
تازه یکی از دلایل اعتراض شدید و شو اجرا کردن بعضی خاص از اعضاء محترم شورای شهر در براشفته شدن هنگام برخورد با متمولین زورگو و … رونمایی شد

امیدواریم دلسوزان ظاهر ساز کمی هم به فکر قیامت باشند و با فراموش کردن سلب مسؤلیت به فکر انجام مسؤلیت بیفتند..

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.