×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
خوزستان به اشک تمساح نیازی ندارد ….

⛔یکی از بدیهی ترین مفاهیم در حوزه وظایف قانونی نمایندگان مجلس، گزاره حوزه انتخابیه است. بر اساس این مفهوم نمایندگان مجلس بعد از وظیفه قانون گذاری در محدوده حوزه انتخابیه خود می بایست به مسائل و مشکلات و موانع رسیدگی نمایند.

⛔شاید به همین دلیل باشد که از دیرباز در عرف حقوقی روند فعالیت نمایندگان براین مبنا استوار شده است، بدلیل اینکه تعدد و حجم وسیع مشکلات و مسائل مربوط به یک حوزه انتخابیه، فرصت چندانی برای پرداختن به مسائل سایر حوزه ها باقی نمی گذارد.

 

⛔اما مدتی است بر خلاف عرف حقوقی و طی یک پروسه مشکوک و سؤال برانگیز تعدادی از نمایندگان تهران، حوزه انتخابیه خود را با وجود معضلات و بحران های متعدد رها کرده و تمام تمرکز خود را بر مداخله مستمر بر امور مختلف استان خوزستان قرار داده اند و در این راستا اقدام به پُزهای نخ نمای توییتری و مصاحبه با نشریات زرد، پیرامون مسائل استان خوزستان می نمایند و بدینوسیله خوراک مناسبی نیز برای اپوزیسیون خارج از کشور فراهم نموده اند

 

⛔بدون شک این معدود نمایندگان با گره زدن زلف خود به بدخواهان این مرز و بوم حیرت و حرمان همگان را بر انگیخته اند، این در حالی است که از کاراکتر یک نماینده مجلس انتظار می رود مروج قانون گرایی باشد و هر گونه مطالبه را نیز از مجرای قانونی پیگیری نماید.

⛔از این رو مداخلات مبهم و افراط گونه نمایندگان تهران آقایان نادری و خضریان در امور مختلف استان خوزستان که (خود دارای هفده نماینده می باشد)

سوالات و ابهامات متعددی نزد افکار عمومی و فعالان سیاسی و اجتماعی استان خوزستان و کشور ایجاد نموده است که لزوم پاسخگویی آقایان نادری و خضریان را ضروری می نمایاند :

⛔سؤال اول از آقایان نادری و خضریان : شما که خود را نماد تام اصول‌گرایی می دانید آیا نسبت به معضلات و مشکلات حوزه انتخابیه خود شناخت و آگاهی کامل دارید؟؟ آیا همه این معضلات را حل و فصل نموده اید که دست از سر خوزستان بر نمی دارید؟

آیا در حوزه انتخابیه خود هیچ مشکل یا معضلی احساس نمی کنید؟ عالیجنابان شما حقوق و مزایای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دریافت می کنید تا در ارتباط با کدام حوزه انتخابیه انجام وظیفه نمایید؟

خوزستان یا تهران؟ آیا به واقع این اقدام شما مصداق تضییع بیت المال و حقوق مردمی نیست که به شما رای داده اند؟؟

⛔در حوزه انتخابیه شما کم هستند کارخانه هایی از قبیل ارج، صا ایران، مهیا گاز و… که تعطیل شدند و موجب بیکاری و فقر هزاران کارگر گردید پس چرا هیچ صدایی از شما شنیده نشد؟آقایان اگر این موضع گیرهای مغرضانه و با نقشه قبلی نیست پس چیست؟

⛔ لطفاً پاسخ دهید که با وجود معضل گورخوابی در تهران که تـن هر انسان آزاده ای را می لرزاند چرا از شما عالیجنابان ریز بین هیچ صدایی شنیده نمی شود؟

⛔لطفاً توضیح دهید چگونهدر خصوص مساله کوه خواری و تقسیم اراضی کوه های مشرف به تهران که موجب خشم عمومی شده است هیچ واکنشی از خود نشان نداده اید؟

🔺آقایان محترم چگونه است که هیچ واکنشی نسبت به آلودگی فجیع تهران حوزه نمایندگی خود نشان نمی دهید که تاسف همگان در سراسر جهان را بر انگیخته است… آیا نسبت به آمار تلفات ناشی از بحران آلودگی هوا آگاهی دارید؟

⛔ آیا از میزان فروش اعضای بدن در تهران مطلعید؟؟؟

⛔چگونه است که نسبت به اجاره پشت بام های تهران تا کنون ورود نکرده اید؟باید نماینده بورکینافاسو در این زمینه اقدام کند؟؟؟ مگر مرتب بر این طبل نمی کوبید کهمشکلات از داخل قابل حل است؟

پس چرا با یک مجموعه اقدامات قانونی در مجلس شورای اسلامی در این زمینه پیش قدم نمی شوید؟ شما که ید بیضایی در زمینه حل مشکلات کشور دارید کاش به رشد ده برابری قیمت مسکن در تهران بزرگ هم ورود می کردید… توییتی می زدید.. طرحی تصویب می کردید..

⛔برادران محترم شما که خود را سمبل اصول گرایی و پایداری می دانید توئیت زدن و انتساب اتهامات بدون سند و مدرک را که جریانات براندازی خواه بهتر از شما انجام می دهند، آیا نمی دانید که بازی کردن با آبروی دیگران حق الناس است و عقوبت سنگین اخروی دارد؟

⛔با پراکندن بذر تهییج و نفرت و یأس چه مشکلی از خوزستان حل می کنید؟ بجز این است که امنیت ملی و منطقه ای را به خطر می اندازید؟

⛔خوزستان به اشک های تمساح نیازی ندارد، به عمل نیاز دارد نه حرف، به شعور نیاز دارد نه شعار

⛔اگر حسن نیت دارید چرا قدری هم پیرامون مساله انتقال آب توییت نمی زنید؟ چرا در این زمینه اقدامی انجام نداده اید و با نمایندگان خوزستان همکاری نمی کنید

⛔اگر واقعاً حسن نیت دارید و حل مسائل خوزستان برایتان مهم است چرا طرحی به مجلس ارائه نمی کنید که بر اساس آن سهم خوزستان از منابع نفتی بیشتر شود؟ چرا طرحی تصویب نمی کنید که هزاران هفت تپه خصولتی نشود و عادلانه به مردم واقعی واگذار نشود؟

⛔راستی آقایان محترم نماینده جبهه پایداری،مسأله شرکت هفت تپه قابل مقایسه نیست با فروش یک شهر به قیمت متری ۵۰۰ ریال، چرا و چرا و چرا در این زمینه اظهار نظر مکرر نفرمودید و در مجلس شورای اسلامی هم اقدامی انجام نداده اید.؟

⛔از شما که دائم التوییتر هستید انتظار می رود هر چه سریعتر سوالات مطروحه افکار عمومی را پاسخگو باشید…

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.