×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ساخت ۱۶۰۰ واحد برای جابه‌جایی منازل پرخطر اهواز

غلامرضا شریعتی در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی ۴۰۰ پروژه عمرانی و غیرعمرانی در منطقه منبع آب اهواز اظهار کرد: در منطقه منبع آب اهواز تعداد ۸۷۰ خانه در پهنه خطر داریم که با اقداماتی که در طرح اقدام ملی مسکن و با همکاری راه و شهرسازی صورت گرفته است، ۱۶۰۰ منزل در منطقه سپیدار با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی افزود: با ساخت این منازل، این ۸۷۰ منزل در اولویت برای جابه‌جایی خواهند بود و پس از آن سایر مناطق در خطر، جابه‌جا می‌شوند.

شریعتی گفت: تا زمان ساخت این واحدها که حدود چهار سال طول می‌کشد، نباید این مناطق در معرض خطر رها شود و در این منازل تعمیراتی نیاز است که باید انجام شود و  پایداری لازم تا ساخت منازل جدید و انتقال و جابه‌جایی به این واحدهای نوساز، حفظ شود. به این منظور، بسیج سازندگی سپاه و گروه‌های جهادی، محور کار شدند و تلاش کردند.

وی افزود: در گذشته از این منطقه بازدیدهایی داشتم؛ دستگاه‌های برق، گاز و شهرداری باید اقداماتی انجام می‌دادند که تصمیم‌گیری شد و اکثرا انجام شد.

استاندار خوزستان گفت: یک سری اقدامات هم لازم بود برای تامین منابع مالی انجام شود و من توسعه نیشکر و فولاد را مامور کردم که این منابع را تأمین کنند که آن‌ها اقدام کردند و عزیزان ما در گروه‌های جهادی در حال انجام اقدامات هستند.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌ها تشکر می‌کنم و با توجه به اینکه همواره امام عظیم‌الشان(ره) و مقام معظم رهبری به رسیدگی به محرومان تاکید دارند امیدواریم در حد توان شرایط زندگی را برای ساکنان این منطقه بهبود بخشیم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.