×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آب شرب پایدار در مسیر نفت سفید هفتکل

غلامرضا شریعتی شامگاه پنجشنبه در بازدید از روستاهای هفتکل به ویژه منطقه نفت سفید این شهرستان اظهار داشت:هدف از این بازدید بررسی مشکلات  نفت سفید هفتکل و دیگر روستاهای این مسیر بود، یکی از مهم‌ترین مشکلات نفت سفید نبود آب شرب کافی در منطقه است که بدین منظور بنا شد از چاه‌های کاید رفیع آب به منطقه نفت سفید منتقل شود که بخش عمده پروژه انجام شده است‌.

وی گفت: البته این منطقه آب شرب داشت اما میزان آن کافی نبود و به علت پر نشدن مخزن آب به صورت ساعتی در اختیار اهالی منطقه قرار می‌گرفت با تکمیل پروژه آب رسانی به منطقه پایداری و کیفیت آب بالا می‌رود.

استاندار خوزستان مشکل دیگر اهالی نفت سفید و روستاهای اطراف را نبود اینترنت پرسرعت خواند و گفت: در حال حاضر اهالی منطقه از اینترنت ۲G استفاده می‌کنند که با توجه به آموزش مجازی و ضرورت اینترنت پرسرعا بنا شد این مشکل برطرف شود و اینترنت ۳G در اختیار اهالی قرار گیرد و مشکل آنتن‌دهی موبایل نیز برطرف شود.
به گزارش ایرنا با گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان برای پروژه تامین آب منطقه نفت سفید از کاید رفیع هفتکل تا کنون ۸۰ کیلومتر خط انتقال لوله فلزی به قطر ۲۰ اینچ تا ۸ اینچ اجرا شده است، همچنین ۲ حلقه چاه در محدوده کاید رفیع هفتکل برنامه ریزی شده است.

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.