×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عملیات ساخت مدرسه دو کلاسه روستای دُب سعید در اهواز آغاز شد

عصر یکشنبه ۱۱ آبان ۹۹ با حضور سید محمود میر معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس خوزستان ، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۱ اهواز ، محمد حجاری خیر مدرسه ساز و جمعی از مسئولین محلی عملیات ساخت یک مدرسه دو کلاسه با مشارکت خیر مدرسه ساز “محمد حجاری” در روستای دُب سعید در اهواز آغاز شد.

معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس خوزستان در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از عمل خیرخواهانه خیر نیکوکار اظهار کرد: مدرسه سازی ذخیره‌ای ارزشمند برای آخرت بوده و باقیات و صالحات برای این خیر گرانقدر است که با این اقدام خود موجب رضایتمندی خالق هستی و مردم روستا شده است.

سید محمود میر خاطرنشان کرد : طبق بررسی های صورت گرفته در روزهای اخیر و اعلام آمادگی خیر ارجمند در راستای طرح آجر به آجر و محرومیت زدایی در روستای دُب سعید که با داشتن ۲۶ دانش آموز فاقد فضای آموزشی مناسب بودند ، امروز عملیات ساخت دو کلاس درس مستحکم و ایمن آغاز شد.

محمد حجاری خیر مدرسه ساز نیز در بخش دیگری از مراسم با دعوت و تشویق اقشار مختلف جامعه به امر مقدس مدرسه سازی گفت : امیدوارم که خداوند این توفیق را به همه بدهد تا با مشارکت در این عمل خداپسندانه لذت و شادی درونی را تجربه کنند و همه دانش آموزان از یک فضای آموزشی زیبا و ایمن بهره مند شوند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.