×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ضرورت اتمام پروژه‌های طرح ضربتی فاضلاب پیش از شروع بارندگی/هیچگونه توجیهی در زمینه تعلل در روند پروژه‌های فاضلاب پذیرفته نیست

امید بن‌عباس روز شنبه در نشست بررسی و ارزیابی روند اجرایی پروژه‌های طرح اضطراری(ضربتی) آبگرفتگی در اداره کل مدیریت بحران خوزستان اظهار داشت: مصوباتی که پیرامون بحث آبگرفتگی تصویب شده است باید در موعد مقرر انجام شوند با وجود اینکه از وضعیت اعتباری آگاه هستیم و می‌دانیم کار در این شرایط سخت است اما هیچ توجیهی در زمینه تعلل در انجام روند طرح ضربتی فاضلاب و آب‌های سطحی از سوی هیچ دستگاهی پذیرفته نیست.

وی بیان کرد: مسئولیت وضعیت ساماندهی و اصلاح شبکه‌های فاضلاب و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هرگونه آبگرفتگی احتمالی برعهده شرکت آب و فاضلاب و شهرداری اهواز است.

وی افزود: بررسی روند اجرایی پروژه‌های مناطق شهری مختلف اهواز نشان می‌دهد هماهنگی خوبی میان شهرداری و شرکت آبفا وجود دارد؛ تنها در ۲ منطقه این هماهنگی نسبت به دیگر مناطق کمتر است که انتظار می‌رود این ۲ منطقه هماهنگی و همکاری خود را افزایش دهند.

وی تاکید کرد: نقاط آبگیر همچون زیرگذر‌ها، جاده‌های ساحلی، پل‌ها و … باید به طور کامل شناسایی شوند و تجهیزات اضطراری پیش از شروع بارندگی و از هم‌اکنون به منظور پیشگیری از هر گونه آبگرفتگی در آن نقاط مستقر و نصب شوند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.