×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
ناصری‌نژاد: صدها غیزانیه داریم

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد در نطق میان دستور خود گفت: ما بسیار ناراحت و نگران هستیم و از درد به خود می‌پیچیم چرا که برای ما سخت است که بعد از ۴۲ سال از انقلاب هنوز باید به عنوان ناطق میان دستور اعلام کنم که مردم خوزستان آب شرب ندارند. تا کی باید این درد را تحمل کنیم؟ تا کی باید این مصیبت را به دوش بکشیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان ضمن انتقاد از کیفیت و کمیت آب شرب منطقه‌اش اظهار کرد: با سفرهای اخیری که مسئولان به خوزستان داشته‌اند همه فهمیدند که مردم خوزستان در بین رودهای پرآب مشکل آب شرب دارند. رییس مجلس شورای اسلامی در جمع بندی سفر خود اعلام کرد که خوزستان دو مشکل دارد اشتغال و آب شرب.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که صدها روستا مثل غیزانیه داریم، گفت: این روستاها در کنار چاه‌های نفت و آب بی‌آب شده‌اند، خواهش می‌کنم سفرهای خود به خوزستان را ادامه دهید و پروژه‌های انتقال آب را از دستور خارج کنید.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در مخالفتش با انتقال آب از خوزستان مدعی شد: آیا درست است که نخل خوزستان از بین برود، ولی در اصفهان برنج بکاریم و بخواهیم سرانه فضای سبز کشور را بالا ببریم.

ناصری‌نژاد اضافه کرد: آبادان، خرمشهر و شادگان به روزگار بدی افتاده است. امروز مردم این شهرها که روزی کشاورز بودند برای کار به یزد و شیراز مهاجرت می‌کنند، همه ما با انتقال آب مخالفیم و آن را به صلاح کشور نمی‌دانیم و از رییس جمهور و وزیر نیرو می‌خواهیم که موضع صریح خود را در این مورد اعلام کنند نه این‌که به ما یک چیز و به مسئولان اصفهانی چیز دیگری بگویند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در مورد اشتغال استان خوزستان تصریح کرد: مهد نفت، بنادر، پتروشیمی، نیشکر و غیره نباید از بیکاری بنالند، خوزستانی‌ها این روزها برای کار از شهرشان خارج شده‌اند باید کمک کنند تا معضل بیکاری رفع شود، بیکاری در خوزستان غیرمنطقی است.

ناصری نژاد در پایان با استناد به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: همان طور که ایشان فرمودند نباید در برابر دشمنان تسلیم شده و سر خم کنیم. مقام معظم رهبری همیشه تاکید کردند که می‌توانیم با توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور مشکلات را حل کنیم ولی ما کشور را رها کردیم. یک طرح اشتغال را به شادگان بردیم که پنج سال است معطل پیچیدگی‌های اداری و مالی است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.