×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
بیماران مبتلا به سرطان اهواز در محل درمان، دارو دریافت می‌کنند/توزیع غیرحضوری دارو در خوزستان برای نخستین‌بار در کشور

امید بن‌عباس عصر شنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان خوزستان در اداره کل مدیریت بحران اظهار داشت: بیماران مبتلا به سرطان که در پنج بیمارستان اروند، بقایی۲، گلستان، آریا و آپادانا شیمی درمانی می‌شوند بنا بر مصوبه ستاد کرونا از این پس می‌توانند دارو را از محل داروخانه همان بیمارستان دریافت کنند.

وی افزود: توزیع داروهای بیماران مبتلا به سرطان در محل درمان موجب می‌شود که نواقص مربوط به دارو با حضور پزشک در محل درمان برطرف شود و از تجمع این بیماران در دیگر داروخانه‌ها جلوگیری به عمل آید و دارو به میزان لازم در اختیارشان قرار گیرد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان تاکید کرد: از آنجایی که این دسته از بیماران بنا بر وضعیت خاص خود ممکن است سیستم ایمنی ضعیفی داشته باشند حضور آنان در داروخانه‌های شلوغ می‌تواند برای آنان خطرناک باشد.

وی با برشمردن مشکلات بیماران به ویژه بیماران خاص برای دریافت دارو در سطح استان توضیح داد: پیرو نشست‌های مختلفی که با دستگاه‌های متولی از جمله غذا و دارو، هلال احمر، پست، شرکت‌های بیمه و… داشتیم مصوب شد برای نخستین بار در کشور به صورت پایلوت در استان داروهای بیماران پیوندی و بیماران مبتلا به ام اس از طریق پست و به صورت غیر حضور توزیع گردد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.