×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان

رضا رضایی امروز اول آبان‌ماه در آیین واگذاری ۲۵۱۴ واحد مسکن مهر به متقاضیان در خوزستان که به صورت ویدئوکنفرانس  با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر کشور، شاهد افتتاح واحدهای مسکن مهر و واگذاری گروهی زمین و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان بودیم.

وی افزود: امروز در سراسر کشور ۴۰ هزار و ۱۸۰ واحد مسکن مهر در ۲۲ استان به متقاضیان واگذار شد و کار واگذاری مسکن مهر در هفت استان به اتمام رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: از این تعداد واحد، ۲ هزار و ۵۱۴ واحد در خوزستات به متقاضیان واگذار شد. آمار واگذاری به صورت تفکیکی در شهر آبادان ۱۹۴ واحد، امیدیه ۲۸ واحد، اهواز ۱۷۶ واحد، باغملک ۱۶۸ واحد، بندر امام ۱۶۴ واحد، ماهشهر ۹۵۵ واحد، بهبهان ۷۸ واحد، خرمشهر ۱۹۸ واحد، دزفول ۱۶۲ واحد، سوسنگرد ۱۱۴ واحد، شوش ۷۳ واحد، شوشتر ۱۷۱ واحد و مسجدسلیمان ۳۶ واحد بوده است.

وی افزود: در طرح اقدام ملی مسکن در خوزستان نیز متقاضیان حائز شرایط ۲۸ هزار نفر هستند که مدارک ۱۸ هزار نفر بارگزاری شده است و ۶ هزار نفر نیز احراز شده‌اند.

رضایی گفت: از این تعداد، تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ نفر آورده خود را به بانک‌ها واریز کرده‌اند و برای حدود ۲۲ هزار نفر نیز زمین تخصیص داده شده است و همچنین برای ۵ هزار نفر قرارداد منعقد شده است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.