×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دادستان‌های خوزستان در مبارزه با فساد با اقتدار و قاطعیت عمل کنند

حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان  اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات و سیاستهای قوه قضائیه مبارزه خرد و کلان با فساد درون و خارج از دستگاه قضایی است که روسای دادگستری ها و دادستان های سراسر خوزستان موظف هستند اقتدار و قاطعیت در مبارزه با فساد را نیز در اولویت برنامه خود قرار دهند.

مرادی طولانی شدن وقت رسیدگی به پرونده های مجرمین سرقتهای مسلحانه ، خشن ، خرید و فروش اسلحه ، مواد مخدر و قاچاق آنها را غیر قابل قبول دانست و افزود: امنیت اصلی ترین انتظار مردم از دستگاه قضایی است و همکاران قضایی موظف هستند بدون در نظر گرفتن جوسازی ها ، اشد مجازات قانونی را در نظر بگیرند و از امنیت مردم با قاطعیت صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین تحریم های ظالمانه ، متاسفانه باعث ایجاد فقر ، بیکاری و فساد در جامعه شده است که این عوامل بر افزایش سرقتهای خرد و کلان ، خشن و مسلحانه در جامعه تاثیر گذار هستند.

وی افزود: امنیت استان مرهون فدارکاری و رشادتهای نیروهای انتظامی و امنیتی است و همکاران قضایی در سراسر استان باید همکاری لازم را با آنان داشته باشند.

مرادی تاکید کرد: پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه نیروهای انتظامی و امنیتی نیست و همه دستگاه ها موظف هستند که در مقابله با فساد و جرم به وظایف خود عمل کنند و دستگاه قضایی کوتاهی و سهل انگاری در امر پیشگیری از وقوع جرم را از هیچ دستگاهی نمی پذیرد و با آن دستگاه خاطی برخورد می کند.

 

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.