×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
استاندار : برای توزیع عادلانه ثروت در خوزستان تعاونی‌ها باید بیشتر بکارگیری شوند

غلامرضا شریعتی در نشست شورای تعاونی استان با اشاره به اینکه نباید اجازه داد کاربرد و رسالت اصلی تعاونی‌ها به فراموشی سپرده شود، اظهارداشت: در این رابطه باید بتوان با برنامه‌ریزی که صورت می‌گیرد، از ظرفیت تعاونی‌ها در راستای خلق ثروت و ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر توسعه فعالیت‌های تعاونی در استان خوزستان به یک اولویت جدی برای رونق فعالیت‌های تولیدی، ادامه‌داد: برای تحقق این امر، دستگاه‌های مرتبط به‌ویژه مجموعه مدیریت اقتصادی استان باید وقت بیشتری را به تعاونی‌ها اختصاص دهند.

استاندار خوزستان تصریح‌کرد: بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که یکی از مشکلات استان موضوع توزیع ثروت است و یکی از راه‌های برون رفت از این مشکل، توسعه تعاونی‌ها و اجرای عدالت از این طریق است.

وی بیان‌داشت: تعادل بین فعالیت‌های اقتصادی دولت، بخش خصوصی و تعاونی باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد تا چشم انداز روشنی در زمینه توزیع عادلانه ثروت در استان و خلق فرصت‌های مناسب شغلی به‌وجود بیاید.

شریعتی شکل‌گیری هرچه بیشتر تعاونی‌ها را ضروری خواند و گفت: بعضا در استان خوزستان، تعاونی‌ها با دستگاه‌های اجرایی و یا بانک‌ها چالش‌هایی دارند که باید در راستای حمایت از کسب و کارهای ایجاد شده توسط آنها این مشکلات بررسی و مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی خاطرنشان‌کرد: امروز در شورای تعاونی استان، مشکلات بخشی از این شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع چالش‌ها و موانع فعالیت آنها به دستگاه‌های اجرایی مرتبط ابلاغ شد.

استاندار خوزستان یادآورشد: این شرکت‌ها را کسب و کارهای تولیدی با محوریت صادراتی تشکیل می‌دهند که از اشتغالزایی قابل توجهی برخوردار هستند.

بر اساس سند چشم انداز ۲۰ ساله، باید ۲۵ درصد اقتصاد کشور توسط تعاونی ها اداره شود.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.