×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف و پلمب انبار احتکار لاستیک خودروی سنگین در استان خوزستان

حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس گزارش رسیده از سربازان گمنام امام زمان(عج)  مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به احتکار و انبار لاستیک خودرو سنگین در یکی از شهرهای استان خوزستان کرده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت که این افراد اقدام به جذب لاستیک کرده تا بین متقاضیان واجد شرایط توزیع کنند ولی با توجه وضعیت حساس اقتصادی متاسفانه این لاستیک‌ها را توزیع نکردند و اقدام به احتکار آنها و فروش لاستیک‌ها با قیمت آزاد نمودند.

وی افزود: پس از بررسی و دستورات لازم ضمن شناسایی محل نگهداری لاستیک‌ها آنها را کشف و ضبط گردید و یکی از متهمین اصلی به اتهام اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی دستگیر و در بازجوی صورت گرفته به فروش خارج از مجوزات ارائه شده اقرار کرد و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار تامین کیفری مناسب روانه زندان شد.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان در ادامه گفت: دستگیری کلیه مرتبطین و همچنین دلالان و خریداران کالای مربوطه، در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

مرادی تصریح کرد: اشخاصی که مسؤول نظارت بر حسن انجام توزیع کالا توسط متهمین بوده اند و در این امر اهمال کرده و زمینه ساز ورود خسارت به اموال بیت‌المال شده‌اند نیز در این پرونده تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: مبارزه قاطع با اخلال‌گران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز را در اسرع وقت به دادگستری خوزستان با ارائه مستندات گزارش و اطلاع‌رسانی کنند.

منبع: فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.