×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
این مسخره‌بازی‌ها چیست؟

محمدجعفر فلسفی در یکصد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که روز یکشنبه (۲۰ مهرماه) با دستور کار پاسخ شهردار اهواز به سوالات عضو شورای شهر برگزار شد، با اشاره به انتصابات اخیر شهردار اهواز، اظهار کرد: آقایان سوالاتی مطرح کردند و من هم یک سری تذکرات دارم. روز گذشته اتفاقی در شهرداری اهواز رخ داده است. ما ۱۳ عضو شورای شهر هستیم، آیا برای ما اهمیت ندارد چه اتفاقاتی و چه برخوردهایی رخ داده است؟

وی با اشاره به تغییر ناگهانی و بی‌خبر علیرضا عالیپور معاون خدمات شهری شهرداری افزود: از معاون خدمات شهری شهرداری اهواز پیگیر تغییر وی شدم اما بی‌اطلاع بود و این موضوع را از طریق فضای مجازی متوجه شده بود.

فلسفی بیان کرد: ما سه سال است که عضو شورا هستیم؛ این چه روشی است؟ هر چند اختیار با شهردار است، اما حرمت کجا است؟

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مطرح شدن استیضاح شهردار گفت: چه کسی در این انتصابات شهردار دخالت می‌کند و شیوه این انتصابات چیست؟ مهره‌چینی می‌کند.

فلسفی تصریح کرد: ما به عنوان اعضای شورا، ناظر بر شهرداری هستیم و باید جوابگوی مردم باشیم. باید به مردم چه بگوییم؟ نمی‌شود هشت انتصاب انجام شود و بگوییم مهم نیست. چه شد که این اتفاقات رخ داد؟ این مسخره‌بازی‌ها چیست؟

مهران باباپور نایب رئیس شورای شهر اهواز نیز اظهار کرد: انتصابات، تشکیلاتی دارد. معاون شهردار که اکنون برکنار شده، یکی از گزینه‌های انتخاب به عنوان شهردار اهواز بوده است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.