×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
۵۰ دستگاه خودرو به ناوگان آتش نشانی اهواز اضافه شد

ابراهیم قنبری بیان کرد: اهواز یک شهرستان پرحادثه است و در این شرایط کرونایی در کنار تمام حوادثی که در اهواز رخ می دهد نیاز به خودرو در این سازمان دوچندان شده است.

وی گفت: شهرداری اهواز در کنار بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا گندزدایی سطح شهر، اماکن مختلف و نیز مدارس و دانشگاه ها را بر عهده دارد که در۶ماه نخست امسال با ۲ میلیون و ۸۸۹ هزار لیتر کارضد عفونی این اماکن انجام شد.

با شیوع ویروس کرونا ضد عفونی و گندزدایی اماکن مختلف در اهواز برعهده سازمان آتش نشانی گذاشته شده است. آتش نشانی اهواز در این راه  یکی از آتش نشانان خود را  بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داد.

شناسایی  یک هزار و ۵۷۵ منطقه ناامن در اهواز

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز همچنین از انجام پنج هزار و ۸۲۸ فقره بازدید از اماکن مختلف شهر اهواز توسط بازرسان این سازمان خبر داد و گفت: یکهزار و ۵۷۵ منطقه نا امن در اهواز شناسایی شده است.

وی گفت: این نقاط ناامن در مناطق مختلفی از جمله جایگاه‌های سوخت، درمانگاه ها، دانشگاه ها، هتل ها و اماکن و تجاری شناسایی شدند.

قنبری افزود: برای بالا بردن میزان ایمنی این مناطق باید صاحبان و مالکان آنها وارد عمل شوند.

در خوزستان ۱۴ ایستگاه آتش نشانی وجود دارد این در حالی است که با توجه به جمعیت شهرستان اهواز به ۲۴ ایستگاه آتش نشانی نیاز است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.