×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
احداث ۳۱ کلاس درس در کارون تا پایان سال

علی قربانی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، در خصوص وضعیت فضای آموزشی شهرستان کارون، اظهار کرد: سال گذشته شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون ۱۰ میلیارد تومان برای بهبود فضای آموزشی این شهرستان مصوب کرد اما به دلایل اقتصادی کمتر از ۴ میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

وی افزود: در سیل سال گذشته هفت مدرسه کارون تخریب شدند و حدود سه و نیم میلیارد تومان برای تعمیر و احداث مدارس هزینه شد. همچنین بیش از پنج و نیم میلیارد تومان تجهیزات سرمایشی، میز و نیمکت و … به این شهرستان اختصاص یافت. تا پایان امسال حدود ۳۱ کلاس درس در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: با توجه به وجود محدودیت در تامین اعتبارات دولتی، می‌توان برای تجهیز و احداث مدارس کارون از ظرفیت خیرین استفاده کنیم. بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان نیز می‌توانند کمک کنند.

قربانی در پایان گفت: سرعت احداث کلاس‌ها در خوزستان نسبت به سرعت احداث کلاس در کشور بیشتر است. با توجه به اینکه ۰.۰۰۲ جمعیت دانش آموزی کشور در شهرستان کارون است، باید سالانه ۲۰ کلاس ساخته شود ولی ما تا پایان سال ۳۱ کلاس را احداث می‌کنیم. با این حال انتظار ما این است که سالانه ۷۰ تا ۸۰ کلاس درس در کارون احداث شود تا وضعیت بهبود یابد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.