×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی، از اول آذر

غلامرضا شریعتی در پایان نشست شورای هماهنگی ترافیک خوزستان اظهار کرد: آمار تلفات حوادث ترافیکی در حوزه‌های بین شهری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۳ درصد کاهش یافته است و در مجموع تلفات بین شهری و درون شهری، ۷ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: کاهش تلفات در ماهشهر، آبادان، ایذه، شوش، امیدیه، هویزه، حمیدیه و خرمشهر بوده است. اگر چه تلفات در اهواز افزایشی بوده اما شهرداری اهواز کارهای خوبی آغاز کرده و در مناطقی که اقدامات پایان یافته، تلفات کاهش چشمگیری داشته است.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم با پایان اقداماتی که در اهواز و کارون در حال انجام است، به سمت کاهش تلفات حوادث ترافیکی برویم.

شریعتی بیان کرد: ۲۹ دوربین ثبت تخلف، اصلاح شده و مابقی تا جلسه آینده تعمیر و نوسازی خواهند شد تا روند کنترل ترافیک در اهواز افزایش یابد.

وی افزود: در این جلسه، بحث آلایندگی هوای خوزستان به ویژه در مرکز استان خوزستان مطرح و مقرر شد کارشناسان نظرات خود را ارائه دهند. از اول آذرماه نیز خودروهایی که معاینه فنی ندارند، جریمه خواهند شد.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم با برگزاری این جلسات، کاهش تلفات انسانی که هدف اصلی ما است محقق شود و شرایط ترافیک شهری و برون شهری را در زمینه تلفات و آلودگی هوا کنترل کنیم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.