×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور ۱۰۰ درصدی دانش‌آموزان در برخی مدارس کارون

معصومه خنفری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: ما بیش از ۳۸ هزار دانش آموز، ۲۱۰ مدرسه با ۱۴۰ ساختمان و هزار و ۷۰۲ پرسنل آموزشی در شهرستان کارون داریم. بیشتر کلاس‌های درس به صورت مجازی است اما در شهرستان کارون به دلیل اینکه اکثر خانواده‌ها امکان تهیه تبلت و گوشی برای فرزندان خود ندارند، مجبور شده‌اند فرزندان را به مدارس بفرستند.

وی افزود: حضور دانش آموزان در برخی مدارس ۱۰۰ درصدی است و هرچه منطقه محروم تر و خانواده‌ها بی بضاعت‌تر باشند، حضور دانش آموزان در مدارس بیشتر است.

فرماندار شهرستان کارون گفت: لوله‌های نفت از طول و عرض شهرستان کارون می‌گذرد و قابل شمارش نیست اما شاهد این هستیم که در برخی مناطق این شهرستان مدرسه نداریم. شرکت نفت مسئولیت اجتماعی خود را با توزیع لوازم التحریر ایفا می‌کند و آن را رفع مسئولیت تلقی می‌کند. در ابتدا کمک‌هایی از شرکت‌های نفتی دریافت می‌کردیم اما مدتی است به بهانه مسائل اقتصادی، کمک‌های خود را قطع کرده اند.

خنفری در پایان گفت: کارون حاشیه شهر اهواز بود و آن را جدا کردند و آن را شهرستان کارون نامیدند؛ شهرستانی که بسیار ضعیف و بضاعت مالی آن بسیار ناچیز است. باید به شهرستان کارون کمک شود و شرکت‌های نفت منطقه به مردم کمک کنند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.