×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
دیدار استاندار خوزستان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز سه شنبه ۱۵ مهرماه با حضور در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن دیدار با رئیس و دست اندرکاران این نهاد در جریان فعالیت ها و برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قرار گرفت.

در این دیدار صمیمانه که با حضور شهاب رزمی مدیرکل بازرسی و سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همراه بود حجت الاسلام و المسلمین علیرضا قربانی ضمن تشریح فعالیت ها و برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و طرح برخی از نیازها و مشکلات این شورا پرداخت و خواستار همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف و برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شد.

استاندار خوزستان نیز در این دیدار ضمن پیگیری نیازها و خواسته‌های مطرح شده از فعالیت‌های این مجموعه قدردانی کرد و برای آنها آرزوی توفیق روزافزون نمود.
در پایان این دیدار نیز به رسم یادبود و قدردانی از همکاری های صورت گرفته تابلوفرشی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به استاندار خوزستان اهدا شد.

همچنین یک قاب تصویری منقش از حضور سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در جریان بحران سیل خوزستان در ابتدای سال ۹۸ به غلامرضا شریعتی اهدا شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.