×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ادامه سفرهای کرونایی در وضعیت قرمز

سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص وضعیت تردد جاده‌ای در شرایط قرمز خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که تردد جاده‌ای در خوزستان کاهش یافته باشد.

وی افزود: وضعیت تردد به گونه‌ای نیست که بگوییم با اعلام وضعیت قرمز، سفرها کاهش یافته است و به ویژه در پایان هفته‌ها مانند قبل از شیوع کرونا، سفرهای بین شهری در خوزستان در حال انجام است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: با وجود اینکه در ابتدای سال و اوایل شیوع کرونا، همکاری خوبی از سوی مردم شاهد بودیم اما پس از آن مردم دچار روزمرگی شدند و کرونا را رها کردند.

دولتشاهی بیان کرد: قطعا وضعیت تردد جاده‌ای در مهرماه سال گذشته به دلیل تردد مردم به سمت مرزها برای مراسم اربعین حسینی متفاوت بوده است؛ در مهرماه و آبان‌ماه سال گذشته شاید بیشترین تردد را نسبت به سال‌های گذشته داشتیم بنابراین نمی‌شود وضعیت تردد این بازه زمانی را با سال گذشته مقایسه کنیم.

وی در زمینه احتمال اعمال محدودیت در ترددهای بین شهری تصریح کرد: برای اعمال محدودیت‌ها باید از سوی ستاد ملی یا ستاد استانی مقابله با کرونا به ما دستور دهند که هنوز در این زمینه تصمیمی نگرفته شده است اما آنچه در این شرایط اهمیت دارد رعایت مردم است در غیر این صورت مانند وضعیت کنونی، موارد بیماری افزایش می‌یابد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.