×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
چرا ماده اولیه ماسک به اندازه کافی به دست تولیدکنندگان نمی‌رسد؟

بهرام جباری در خصوص آخرین وضعیت تولید ماسک در خوزستان اظهار کرد: پارچه “ملت بلون” که برای تولید ماسک استفاده می‌شود، ماده اولیه مورد نیاز تولیدکنندگان ماسک است که با توجه به افزایش تقاضا برای این محصول، نیاز تولیدکنندگان ماسک به طور کامل تامین نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان ماسک در خوزستان با مشکل کمبود مواد اولیه مواجه هستند، افزود: تقاضا از سوی تولیدکنندگان ماسک در کشور برای تهیه مواد اولیه بالاست و با توجه به بالا بودن تقاضا، ماده اولیه به میزان کافی به دست تولیدکنندگان نمی‌رسد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا و الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی، واحدهای تولیدی زیادی در خوزستان تقاضای تولید ماسک داشتند و اکنون ۱۳ واحد تولیدی در خوزستان در حال تولید ماسک هستند.

جباری عنوان کرد: واحدهای تولیدی خوزستان ظرفیت خوبی برای تولید ماسک دارند اما متاسفانه به دلیل کمبود مواد اولیه نمی‌توانند از همه ظرفیت خود استفاده کنند.

وی در پایان با بیان به اینکه جز تامین مواد اولیه، مشکلی در تامین و توزیع ماسک در خوزستان وجود ندارد، گفت: قیمت هر عدد ماسک ۱۵۰۰ تومان است و با هر واحد صنفی که بیش از این قیمت ماسک به فروش برساند، برخورد خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.