×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ورود ۴ بیمارستان تامین اجتماعی خوزستان به چرخه پذیرش بیماران کرونایی

دکتر صادق جلیلی با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا در خوزستان در هفته‌های اخیر اظهار کرد: در روزهای گذشته از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ما اعلام شد که بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز را برای پذیرش مجدد بیماران مبتلا به کرونا آماده کنیم؛ البته بیشتر به بخش ICU نیاز دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های عادی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز ادامه دارد، افزود: با توجه به ادامه فعالیت عادی بیمارستان، یک بخش ICU ویژه بیماران مبتلا به کرونا با ظرفیت اولیه شش تخت راه‌اندازی شد اما فعلا بیمار مبتلا به کرونا در این بیمارستان پذیرش نشده است. یک بخش با ۲۰ تا ۳۰ تخت عادی نیز برای بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است و در صورت لزوم از ظرفیت کل بیمارستان نیز استفاده خواهد شد.

مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان بیان کرد: فعلا در بیمارستان‌های تامین اجتماعی خوزستان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ تخت عادی و ۲۰ تخت ICU برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا پیش‌بینی شده است.

جلیلی افزود: اکنون در سطح خوزستان چهار بیمارستان تامین اجتماعی در شهرهای بهبهان، ماهشهر، آبادان و اهواز وارد چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا شده‌اند اما فعلا تعداد کمی بیمار مثبت کرونا در این بیمارستان‌ها بستری هستند.

مدیر درمان اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های جداگانه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بستری می‌شوند و مردم می‌توانند با اطمینان، برای دریافت خدمات به بیمارستان‌های تامین اجتماعی مراجه کنند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.