×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دبیرستان ۹ کلاسه ایرانسل در شهر ویس افتتاح شد

دبیرستان ۹ کلاسه دخترانه ایرانسل در شهر ویس از تابع شهرستان باوی همزمان با سفر مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به خوزستان و با حضور استاندار ،مدیرعامل شرکت ایرانسل و جمعی از مسئولان استان به بهره برداری رسید.

این دبیرستان ۹ کلاسه در زمینی به مساحت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع با زیربنای دو هزار ۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان از محل بازسازی مدارس آسیب دیده از سیل سال گذشته و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس خوزستان و شرکت ایرانسل ساخته شده است.

زیبا صالح‌پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان در حاشیه افتتاح این مدرسه اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز داشته های خویش را از آن خدا می دانند و همت و ثروت خود را به پای چشمه زاینده مدرسه سازی می ریزند؛ خیران انسان های متعالی هستند که پای در خاک و دست بر افلاک دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایرانسل را به عنوان ایرانسل مدرسه ساز و نه خدمات دهنده در بخش ارتباطات معرفی می کنیم، افزود: پروژه ای که امروز افتتاح می شود حدود ۱۳ سال قبل کلنگ آن به زمین زده شد و با پیشرفت ۴۰ درصدی رها شده بود ولی به همت شرکت ایرانسل و همکاری نوسازی مدارس استان این پروژه احیا و افتتاح شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان با بیان اینکه در سال جاری ۵۲ پروژه نیمه تمام را به اتمام رسانده یا در حال انجام عملیات آنها هستیم، گفت: برچیدن مدارس سنگی در مناطق کم برخودار، روستایی و عشایری که مدارس آنها مطلوب دانش آموزان ایران نیست؛ مدارس سنگ چین و خطرساز نیز از دیگر اولویت های این مجمع است که با برنامه های نوسازی مدارس جمع آوری می شود.

مشارکت ایرانسل در ساخت سه مدرسه در استان های سیل زده

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل نیز در این مراسم اظهار کرد: سال گذشته با وقوع سیل شدید بخش عمده ای از فضاهای آموزشی دچار آسیب شد که شرکت ایرانسل در راستای مسئولیت های اجتماعی قدم هایی را برداشت و با همکاری سازمان نوسازی مدارس در استان لرستان مدرسه معروف بخش معمولان را که بر اثر سیل کاملا از بین رفت، احداث کردیم و همچنین در بازسازی دو مدرسه در پل‌دختر نیز مشارکت داشتیم.

بیژن عباسی آرند افزود: قرار شد در استان خوزستان و گلستان نیز حداقل یک مدرسه را احداث کرده و تحویل دهیم که با تلاش سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش این اتفاق مبارک رخ داد و امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش هستیم.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم تا در کنار بحث تجهیز مدارس اتصال مدارس به سرویس های دیجیتال را نیز گسترش دهیم؛ تاکنون مبرای ۵۰ هزار مدرسه تجهیز به فضای دیجیتال با ارائه اینترنت را با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام دادیم.

مدیرعامل شرکت ایرانسل عنوان کرد: سعی می کنیم در تهیه و تأمین امکانات آموزشی دیجیتال نیز همکاری بیشتری با استان خوزستان داشته باشیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.