×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شرایط در خوزستان خوب نیست

رضا نجاتی اظهار کرد: در خوزستان شرایط خوب نیست و هر چه جلوتر می‌رویم تعداد مبتلایان به کرونا افزایش می‌یابد که این مساله نشان می‌دهد میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار کمرنگ شده است.

وی افزود: کرونا جدی است و در این پیک، بسیار خطرناک‌تر خود را نشان داده است بنابراین از مردم می‌خواهیم بیشتر همکاری کنند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در خصوص احتمال اعمال محدودیت‌ها در خوزستان، گفت: برای اعمال محدودیت‌ها در خوزستان، جمع‌بندی‌ها با رعایت تمام ملاحظات در خصوص وضعیت مشاغل و کسب و کار انجام شده است. بنا است یک ‌سری جاهایی که ضرورت زیادی ندارند و آمار قابل توجهی از مبتلایان در این اماکن مبتلا می‌شوند را در این جمع‌بندی لحاظ کنیم.

نجاتی در خصوص نحوه اعمال محدودیت‌ها نیز بیان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرده که تمام استان‌ها باید پیشنهادات را به مرکز منعکس کنند تا در ستاد ملی تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: مردم منتظر محدودیت و ممنوعیت نباشند؛ اعمال محدودیت‌ها در جای خود هم مفید و هم غیرمفید است، آنچه مردم باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند، میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.