×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
ملاقات اضطراری فرمانده مرزبانی ناجا با کلانتر مرز العماره عراق

سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از محل درگیری و شهادت دو تن از مرزبانان با قاچاقچیان در منطقه مرزی دشت آزادگان با سرتیپ طارق اللعیبی – کلانتر مرز العماره عراق – دیدار کرد و خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عاملان شهادت مرزبانان خوزستانی شد.

وی در این دیدار گفت: شب گذشته گروه های معاند و مسلح از سوی کشورعراق قصد ورود به کشور ایران را داشته اند که همکاران ما با آنان درگیر شدند و دو تن از بهترین نیروهای مرزبانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گودرزی تصریح کرد: ما به لحاظ حرمت کشور دوست و برادر عراق ، قصد ادامه سرکوب آنان را نداشتیم و انتظاری داریم  اجازه ندهند این گروه های مسلح وارد خاک ما شوند و اقدامات تروریستی انجام دهند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: عاملان این جنایت می بایست هرچه سریعتر شناسایی و دستگیر شوند و به سزای اعمالشان برسند و با توجه به شرایط موجود و تهدیدات پیش رو، حراست از مرز و ایجاد گشت های مشترک در راستای مبارزه بی امان با معاندان، اشرار مسلح و قاچاقچیان می بایست در دستور کار قرار بگیرد.

عاملان شهادت مرزبانان را به سزای اعمالشان خواهیم رساند

سرتیپ طارق اللعیبی – کلانتر مرز العماره جمهوری عراق – با تاکید بر همکاری های مشترک مرزبانان دو کشور ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مرزبانان خوزستان، گفت: ما عاملان این جنایت را مورد تعقیب قرار خواهیم داد و به سزای اعمالشان خواهیم رساند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی در پایان اظهارکرد: در صدد هستیم چند شناور برای گشت مشترک در هور مستقر کنیم تا هرچه زودتر با اشرار و قاچاقچیان مسلح برخورد شود. همکاری دو طرفه به صورت مستمر پا برجا هست و ان شاءالله روح این شهیدان قرین رحمت الهی باشد.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.